/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Forkert formatering i PDF filer?
Fra : dogvillestar
Vist : 317 gange
500 point
Dato : 28-01-15 18:38

Som overskriften siger; Forkert formatering i PDF filer?

Når jeg modtager PDF'er pr. mail og downloader på e-Boks, så er tillen/oveskriften forker, og der sårt f. eks - YouSee%20Faktura%20Januar%202015.

Mellemrummene er erstattet af % tegn!!!

Hvordan rettes det?

Alle andre PDF'er i min Dokumentmappe på min PC vises korrekt i øvrigt!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-01-15 19:04

Det kan du ikke rette, %20 er i stedet for mellemrum!

Så det er helt normalt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-01-15 19:06

ps, og hva' med at fjerne den avatar som du har stjået fra mig engang sidste år!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-01-15 19:39

På undertekster kan det samme forekomme, det er fordi teksten er gemt forkert / unicode,ansi osv og mener også du kan rette det på dine filer - tror det har noget med html at gøre men kan ikke huske det, har du ikke mulighed for at ´gemme som´ og så se efter hvordan den gemme, hvis du får flere valgmuligheder.

Annuller spørgsmålet
Fra : dogvillestar

Dato : 02-02-15 09:04

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål