/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Til Loggi for underholdning!
Fra : classic26
Vist : 622 gange
500 point
Dato : 21-01-15 09:31

Kommentar
Fra : poten

Dato : 21-01-15 12:16

Er det dette hjernedøde indlæg du kalder underholdning?

http://www.kandu.dk/spg172929.aspx

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-15 13:28

Du skal se: Loggi havde nok fået en tår over tørsten
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Loggi

Dato : 21-01-15 16:53

Det er da ikke hjernedødt. Du er måske uenig Poten, men vi har jo ytringsfrihed. Ikke?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-15 08:24

Nu er det sådan i enhver sober debat at man bør gå efter bolden. Ikke manden. Det er en svær balancegang. Generaliseringer og stereotyper må ikke 'skygge' for divergerende meninger og holdninger. Det er i orden at være subjektiv, men så må man også respektere, at andre mener noget andet. Det gør man bl.a. ved at undlade at bruge bemærkninger, som kan virke stødende og ærekrænkende, samt at undlade sprogets værste gloser. Ting kan siges på mere end een måde.

Iøvrigt findes der grænser for hvad man kan tillade sig at ytre ...under strafansvar, skal jeg lige minde om:

Citat
Det bringer os til, hvad der er tilladt på kandu.dk. Selvom at vi fra tid til anden går vi ind på grupperne, og kigger på alle sendte indlæg i vores emner, påtager vi os intet ansvar eller erstatningspligtighed for indholdet på disse sider. Vi påtager os heller intet ansvar eller erstatningspligtighed for nogen, ærekrænkelse, fejltagelse, fornærmelse, bagtalelse, forsømmelse, løgne, obskønitet, pornografi eller blasfemi der muligvis må medfølge når du besøger disse steder hos kandu.dk. Og lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag. Eller sende noget andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed eller domstol der vil vide hvem der har lagt modbydeligt stof hos kandu.dk.

Kilde : http://www.kandu.dk/rules.aspx

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Loggi

Modtaget 500 point
Dato : 22-01-15 10:34

Ja jeg er gået over stregen i nogle af mine indlæg. Indrømmet og tilbagetrukket med en undskyldning.

Godkendelse af svar
Fra : classic26

Dato : 22-01-15 10:38

Kommentar
Fra : Loggi

Dato : 22-01-15 11:08

Tak Classic

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-15 13:14

Så ka' I lære det ..ka' I !!!
<MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 23-01-15 13:16

Lige mine ord.

moderator