/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Epson Stylus Photo PX 730WD
Fra : kj
Vist : 298 gange
500 point
Dato : 14-01-15 11:46

Jeg var glad for min printer men nu!
Pludselig vil den ikke printe, men displayet skriver at papirbakken ikke sidder rigtigt på plads, når jeg så forsøger at sætte den i igen får jeg samme besked, udskrift bakken kan så heller ikke lukkes. Jeg har gået alt igennem for at finde papir i printeren, men kan ikke finde noget. Hvad gør jeg, printeren er lige blevet 2 år så garantien er udløbet. Den har ikke kørt særligt mange print, max 150stk.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-01-15 09:22
Kommentar
Fra : kj

Dato : 15-01-15 11:21

Måske, jeg prøver at finde ud af det.
Desværre er jeg så dårlig til engelsk, at jeg ikke rigtig kan finde ud af hvad han laver.
Du kan vel ikke finde en tysk udgave??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-01-15 21:26

Har pt ikke lyd på min pc, men drejer det sig ikke om noget der skulle/ var være knækket af, som vedkommende hentede ud på et stykke papir?
Måske du har et eller andet der ligger og blokkerer din skuffe i at lukke helt ind? især hvis der er kontakter der skal ´snakke´ sammen..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-01-15 21:32

NB, har selv en Brother (virker ikke på min 64bits), men den havde tilbøjelighed til at åbne en? lem bag på maskinen, som gjorde at den kom med den ene og anden ALARM hver gang den blev tilsluttet.
Den fik et stykke tape, der holdt lågen på plads og problemet løst - men om din så også har en ínspektions låge?.

Har du prøvet at skifte usb port? ikke fordi jeg tror det virker men hvem ved.