/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
fejl
Fra : kivi
Vist : 544 gange
100 point
Dato : 12-01-15 08:01

hvor hører denne fejl til det jeg har prøvet virker ikke
http://peecee.dk/upload/view/446539

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-01-15 10:39

Du får den lige en gang til!!!

1. Hent Autoruns.
Det er pakket som en zip fil, pak det ud og kør det.

Direkte downloadlink til Autoruns:
http://download.sysinternals.com/files/Autoruns.zip

Her om Autorun: http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902.aspx

2. Find de gule fremhævede Stier som ender med sysmenu.dll. Findes ofte på fanen Scheduled Task.
Klik evt. på 'Kikkert' i menu linjen øverst, i boksen der åbner kan du så skrive sysmenu.dll og klikke på 'Find næste'

3. Højreklik på linjen med sysmenu.dll og vælg 'Delete'.

4. Prøv at finde og slet alle gule fremhævede Stier der ender med sysmenu.dll fra fanen 'Everything'.
OBS: Her skal du være 100% sikker på at det du er ved at slette er en sti der ender på sysmenu.dll, hvis du sletter en sti der ikke er fremhævet kan du få problemer med at starte din PC.

5. Genstart Computer

6. Vent mindst 5 minnutter for at få bekræftet at problemet er blevet løst. (sysmenu.dll dukker gerne op inden for et minut efter genstart. )

Virker det ikke så hent ADWCleaner og kør det
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 12-01-15 15:51

Har du prøvet at køre en Ccleaner / Register (registry rensning), den fjerne registry henvisninger der henviser til noget der ikke eksisterer.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 12-01-15 17:05

klaudi har du ikke en anden dll fixer som er gratis jeg fik desværre trykket på den forkerte og jeg har ikke råd til den anden

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-01-15 17:21

Der er ikke noget af det jeg har linket til der koster!

Hent Autoruns, GRATIS og følg anvisning jeg har skrevet, så skulle du blive a' med den fejl!

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 12-01-15 17:29

ja den klarede det den skulle men så mangler jeg en dll fil jeg fik trykket på den forkerte så jeg fik ikke den fil jeg mangler

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-01-15 17:33

Hvad er det for en dll fil du mangler?

Du skal kun fjerne henvisninger til sysmenu.dll og ikke installere den!

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 12-01-15 18:08

tak klaudi har klaret problemet

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 12-01-15 18:29

og! hvad gjorde du så?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 13-01-15 07:53

jeg har en ekstra harddisk som jeg cloner til , så har jeg altid en win som kører

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 13-01-15 10:14

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 15-01-15 07:45

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-01-15 08:28

velbekomme