/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Fylde sæbe på dispenser i køkkenvask
Fra : tøjanalfabet
Vist : 305 gange
35 point
Dato : 11-01-15 22:04

I vores køkkenvask er en sæbedispenser indbygget.
Hvordan hulen er det meningen at man fylder sæbe på?
Hælder det ned ovenfra? Så bobler det ud over det hele.
Skruer beholderen af nede under vasken? Det får bare hele dispenseren til at snurre rundt?

Accepteret svar
Fra : pbp_et

Modtaget 35 point
Dato : 12-01-15 00:57

Overdel, pumpe og sugerør følger med, når du løfter foroven. Hvis det er meget tilgroet, kan det være, du lige skal bløde op med varmt/hedt vand. bagefter kan du hælde sulfo i en tynd stråle.
Alternativt må du få nogen til at holde foroven mens du skruer flasken af forneden og så ned på ryggen og skru fast!
Begge dele lader sig gøre - hvor tror du, jeg ved det fra?
vh
pbp

Godkendelse af svar
Fra : tøjanalfabet

Dato : 12-01-15 08:08

Tak for svaret pbp_et.
Måske man kan fikse noget med en tragt og en tynd slange.