/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
iPhone video.
Fra : Mosebaek
Vist : 362 gange
200 point
Dato : 11-01-15 11:51

Daw!

Igen...i går,sendte min søn en lille iPhone video, ude fra en Nordsø platform. Men som sædvanlig "ligger de ned", når jeg åbner dem på pc`en. Altså vil jeg gerne have dem rejst,drejet 90 gr. Jeg kan ikke finde noget indstilling,der kan bruges.

Pc: Win7. Program: Windows Media Player. Filnavn: IMG. Filtype: MOV.

Vh. M.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 11-01-15 11:58

Brug Windows Movie Maker det er sikkert på din pc, ellers hent det hos MS, GRATIS

eller prøv dette

How to rotate video free

Freemake Video Converter is free software to rotate video. Rotate videos from iPhone, PC, cellphone or camcorder 90, -90, 180 degrees easily. 250+ video formats supported: AVI, MP4, WMV, MKV, FLV, DVD, etc. Download freeware here.
http://www.freemake.com/how_to/how_to_rotate_video

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-01-15 11:59

Eller brug en online tjeneste
http://rotatemyvideo.net/

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-01-15 12:08

Mange tak for hurtig respons, Klaudi.

Der er nogle (mange) muligheder,som jeg lige vil afprøve. Det varer nok et stykke tid, inden jeg er tilbage. Jeg er jo ikke ligefrem ekspert, (heller ikke) på dette område.

M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-01-15 12:10

Et lille klip til Windows Movie Maker
https://www.youtube.com/watch?v=HlqqlS8CDv4

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-01-15 19:56

Tak for svaret Klaudi. Vi har Gmail,på denne pc. Opdagede der her er noget der hedder "Mit drev". En Google drev. Den viser dem rigtigt.

Men jeg vil også prøve dine forslag.

Vh. og tak. M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-01-15 20:06

velbekomme, det lyder da mystisk at Google drev viser det rigtigt!