/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Tebreve
Fra : LarsLøkken
Vist : 309 gange
100 point
Dato : 09-01-15 17:49

Jeg har en del forskellige tebreve i forskellige æsker. Jeg vil gerne vide om der findes en anordning til at samle disse forskellige teer, så det er mere overskueligt at se hvilke teer jeg har på nuværende tidspunkt.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-01-15 17:58

Du kunne jo eksempelvis gruppere efter oprindelses land, Kina Japan etc.

Og efter tesorter: earl gray osv...

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 09-01-15 18:14

De fleste restauranter og hoteller har en kasse, der ligner en forvokset cigarkasse, med rum til en masse forskellige tebreve, måske kan du få fat i sådan en?

Ellers, og sikkert billigere, kunne en sættekasse måske bruges, de er vist ikke så meget i vælten nu som for nogle år siden, kan findes på den blå avis!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-01-15 18:30

Der findes jo små skuffedarier i pap, prøv at kigge i Søstrene Greene`s eller Tiger som har mange små sjove æsker og måske også omtalte.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-01-15 18:34
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-01-15 18:35
Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 09-01-15 22:51

Jeg har mine the-breve i glas, der har været julesild i.
2 slags i hver glas, synlig fra hver sin side.

Når de opbevares i glas aftager smagen ikke.

Måske ikke særligt opfindsomt, men det fungerer fint.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 09-01-15 22:54
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 09-01-15 22:55
Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 10-01-15 10:06

Som en skrev en kasse med rum i.
Det kommer jo an på om den må koste noget og hvor meget.
Hvis du kender nogen der er vilde med træarbejde kan vedkommende jo lave en speciel flot model.
Alfabetisk i forskellige lande og alfabetisk i te navne kunne jo være en ide.
Skal de glemmes meget længe skal det være lufttæt.
Små syltetøjsglas som en anden skrev.