/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvad er det?
Fra : fleng
Vist : 480 gange
100 point
Dato : 09-01-15 07:29

Er der nogen der ved hvad dette er og hvor kommer det fra?
Din postkasse har overskredet det lagergrænse som fastsat af administratoren, og du vil ikke kunne modtage nye mails, indtil du igen validere det. Re validere-> Klik her http://helpdeskwebQ1132.wix.com/verification-Qroup
Mvh. Fleng

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-01-15 07:45

Det er Phishing = http://da.wikipedia.org/wiki/Phishing. Slet det og ha en god weekend

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-01-15 09:33

Og er du i tvivl om det er din postkasse som er fyldt op, så gå via web mail ind til din postkasse.
eks. en af TDC postkasserne > www.mail.dk <

Er det gmail, bliver den ikke overfyldt med almindelig post, for der er masser af plads.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-15 10:24

Det er lidt svært at forstå hvad du egentlig mener, da den side du henviser til ikke eksisterer. Den giver en 404 fejl (File or directory not found.)

Når en mailbox meddeler fyldt, selvom man har slettet alle mails er det, fordi din mail-klient ikke er synkroniseret med mail serveren. Dvs. du kun sletter mails lokalt på din egen maskine.

Du skal sætte din mail-klient (Outlook, Firebird ..eller hvad du bruger) til at synkronisere med serveren ...ELLER som Eyvind skriver: Tilgå din mail direkte via HTTPS hos udbyderen og slette dine mails der.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 09-01-15 10:30

Til Ejvind: Selv om alle mapper er tomme bortset fra indbakke som har 10 - 15 mail, så skrives der et andet sted at der er brugt "xxxen@fxx.net Ja Nej Ikke aktiv 13 MB RedigerSlet og det forstår jeg ikke hvor kommer de fra?

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 09-01-15 10:32

Og det gælder selvfølgeligt også i webmail

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-01-15 10:40

Har du din egen mailadresse ude hos wix.com

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 09-01-15 10:48

Nej domænet ligger hos one.com

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-01-15 10:52

Ok så er det bare en mail du har fået.
Prøv lige at sende en mail til dig selv og så se hvad der sker.