/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Adblock plus.
Fra : Mosebaek
Vist : 702 gange
200 point
Dato : 06-01-15 12:04

Hvordan installerer jeg Adblock plus,i Win7 Internet Explorer 11.

Jeg har den i forvejen på min gamle pc,Win XP Firefox. Men synes det er noget mere bøvlet i IE.

Gerne forklaret,så selv en analfabet forstår det.

M.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 210 point
Dato : 06-01-15 12:25

Hent AdBlock plus herfra:
https://adblockplus.org/
og installer programmet, resten går næsten af sig selv men jeg har oplevet at den skulle aktiveres i Internet Explorer, sidst jeg installerede for en jeg kender var vist nok en linje nederst i browseren hvor der stod: AdBlock plus er klar, klik for a aktivere.
Hvis det ikke går automatisk hos dig så skriv igen og forklar helt nøjagtig hvad og hvordan du har problemer

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-01-15 12:56

Tak o.v.n.!

Konen sidder lige ved maskinen nu,men jeg vender tilbage når jeg har forsøgt.

M.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-15 14:33

Korrekt. Men har man installeret, men ikke aktiveret? Kan dette gøres senere i administration af tillægsprogrammer i browsermenuen.

http://windows.microsoft.com/da-dk/internet-explorer/manage-add-ons#ie=ie-11

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-15 14:37

Altså:
Citat
Sådan slår du tilføjelsesprogrammer til

Åbn skrivebordet, og tryk eller klik derefter på ikonet Internet Explorer på proceslinjen.

Tryk eller klik på knappen Funktioner Knappen Funktioner, og tryk eller klik derefter på Administrer tilføjelsesprogrammer.

Tryk eller klik på Alle tilføjelsesprogrammer under Vis.

Tryk eller klik på tilføjelsesprogrammet, tryk eller klik på Aktivér, og tryk eller klik derefter på Luk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-01-15 15:39

Foreløbig tak,kære venner.

Jeg har ikke set på det endnu. Har været på indkøbstur. Og skal nu ha`en lille blund. Men vender tilbage.
......bl.a. her i formiddags,var der en kæmpe SAS reklame,der fyldte det meste af skærmen,da man ville læse Ekstra-pladderen.....til at få pip af.

M.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-01-15 18:51

Tak for svaret o.v.n.. Det gik som fod i hose. SAS er nedlagt. Altså på denne her pc.
Rigtigt at prg. lige skulle aktiveres.

Også mange tak til dig Molo,for gode tip. Men point må du vente med, til næste gang.

Vhot. M.