/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
downloade
Fra : kivi
Vist : 280 gange
100 point
Dato : 03-01-15 10:23

der var en som påstod at man kan downloade fra netflix men hvordan ???

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 03-01-15 10:32

Hej Kivi.
Prøv at læs denne jeg vil tro den kan hjælpe dig
http://codecs.dk/?Guides/DownloadFilmFraNetflixTilDinPC/700

MVH . Hardy

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-01-15 19:20

Det kan du godt opgive, mange har prøvet, du kan ´optage´ med et program, men du kan ikke hente stream´en = det kan muligvis lade sig gøre på udenlandske sider, men ikke den Danske Netflix.
Programmet der henvises til kan på ingen måde hente film fra Netflix - gad vide om han ikke får penge for at reklamere for dét = men optage det, desuden er det et lorteprogram der skal have en masse tilladelser af din pc for at komme på nettet (hvorfor).

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-01-15 19:23

Det nærmeste du kommer et program der kan hente stream´en er Streamtransport.
http://www.videohelp.com/tools/StreamTransport
https://www.youtube.com/results?search_query=stream+transport

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 04-01-15 10:03

mig selv hvor gemmer programmet det man henter

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 04-01-15 13:47

? Mener du Streamtransport - så bestemmer du selv selv = gem til/ som ellers ligger det sig i Dokumenter Streamtransport som standart, selv har jeg ikke mulighed for at vælge, da min udgave er Portable, det er den eneste udgave der virker på min pc

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 05-01-15 13:58

Tak for svaret mig-selv.