/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
google fungere ikke
Fra : hj51r
Vist : 479 gange
200 point
Dato : 02-01-15 22:30

hvorfor kan jeg ikke åbne google siden ,den kan ikke vises,hvorfor?ligemeget hvad jeg gør er det det samme,så popper der en anden side op som jeg ikke kan bruge

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-15 22:52

Kan du nå Google via denne URL?

http://www.google.com/

Hvis JA...? så er det din søgemaskine indstilling i browseren som blevet ændret eller hijack'et og så er der ikke andet at gøre end at fjerne skidtet med f.eks. SuperAntiSpyware, Malwarebytes eller lign. program.

Hvilken side får du op ved en søgning. Det fortæller os lidt om hvilken hijack du er ramt af?

Hvis det der imod blot er en anden standardsøgemaskine der 'popper' op, kan det være fordi du har tilladt websider at ændre dette. Denne funktion kan man i browserens indstillinger forbyde, således at kun du selv kan ændre søgemaskine.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 210 point
Dato : 02-01-15 23:11

Citat
så popper der en anden side op som jeg ikke kan bruge

MALLWARE -du er blevet HIJACKét = prøv at scan din PC med Mallwarebytes.
https://www.malwarebytes.org/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-01-15 23:12

Eller bare slet dit ´ikon´´ og lav en NY genvej

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-01-15 23:14

Men hvis du skrev??? hvad din NYE side hedder, så kunne andre sikkert hjælpe...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-01-15 23:16

så slet ikke >molotows<<// indlæg = </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-15 23:20

..og vi vil også gerne vide, hvilken browser du benytter. Det kan give os mulighed for at hjælpe dig med at ændre i din aktuelle browsers indstillinger, så det ikke sker igen

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : hj51r

Dato : 03-01-15 05:05

Tak for svaret mig-selv.
Tak for hjælpen ,nu fungere det igen,utroligt at der ikke skal mere til

Kommentar
Fra : hj51r

Dato : 03-01-15 06:42

hvis andre har problemer med google,så prøv dette,det virker,
https://www.malwarebytes.org/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-15 09:48

Næeh... men jeg har åbentbart et problem med at læse?
Citat
... din søgemaskine indstilling i browseren som blevet ændret eller hijack'et og så er der ikke andet at gøre end at fjerne skidtet med f.eks. ... Malwarebytes ...

Citat
du er blevet HIJACKét = prøv at scan din PC med Mallwarebytes.

Hvor i disse to svar er der den store forcromede forskel?
...bortset fra URL'en til malwarebytes som kunne findes med Google via mit link eller med en anden søgemaskine (Bing, Yahoo ..you name it..) på mindre end 3 sekunder.

Til gengæld vil jeg være så 'flink' IKKE; at anvise dig metoden til at undgå det sker igen og beskytte dig mod hijack's som er langt værre. Jeg gætter på der stadig ligger rester 'på lur' i C:/administrator/lokale indstillinger/applikation data/... og i registreringsdatabasen
Held og lykke...
Det er ikke fordi rønnebærerne er sure, men fordi jeg finder din accept af svar en smule uhøflig.
</MOLOKYLE>