/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
adguard
Fra : føroyar
Vist : 370 gange
100 point
Dato : 31-12-14 08:20

Hvilke erfaringer har I med prorammet ADGUARD ? er det gratis ? eller findes der andre ligeså gode? Kun seriøst !

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-12-14 09:21

Kun seriøst !

Så skal man da som udgangspunkt selv være seriøs...

Du ved jo om det program er er gratis eller ej - der findes et særdeles godt program som tilsvarer den funktion der hedder AD BLOCK PLUS som ihvertfald er gratis...

https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock-plus/cfhdojbkjhnklbpkdaibdccddilifddb

Kommentar
Fra : føroyar

Dato : 31-12-14 11:52

Undskyld jeg skrev --seriøst-- ikke ment overhovedet ondt/ aldrig. Jeg er måske lidt forvirret med dette program for jeg fandt ud af at de vil have betaling efter 14 dg. Men de har et freeware program vers. 1,0,3,10 der er gratis.
Jeg har prøvet Adblock plus -jeg synes den er meget svær at installere på Windows 8,1 og IE.
Har installeret og afinstalleret flere gange.
Tak.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-12-14 12:41

Citat
jeg fandt ud af at de vil have betaling efter 14 dg. Men de har et freeware program vers. 1,0,3,10 der er gratis.

intet usædvanligt i det, mange programudbydere har en skrabet version som kan fås gratis - hvis man så vil have hele pakken må man selvfølgeligt il lommerne...

Simpelthen et reklametrick for at gøre programmet kendt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-01-15 01:59

Ad Block plus er nem, god og gratis, det er en browsertilføjelse i Firefox:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/adblock-plus/ den bruge som standard Easy List til blokere domæner med reklamer:
https://easylist.adblockplus.org/en/
Hvis du bruger Internet Explorer så er det herunder du skal klikke:
https://adblockplus.org/
den bruger også Easy List til at blokere reklamer, den skulle aktiveres i Administrer tilføjelser hos mig andre har oplevet at den er aktiveret efter en genstart af browseren.
Kort sagt AdBlock plus er effektiv og gratis så der er ingen grund til at finde andre programmer