/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
netbank ???
Fra : kenwood
Vist : 666 gange
500 point
Dato : 30-12-14 19:25

hvis jeg går på netbank men Explorer på proceslinjen så virker netbank ikke ?

men hvis jeg bruger windows 8,1 startside så virker det.

nogen der kan forklare hvorfor det ikke virker fra skrivebordet.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-12-14 19:29

Hvilken Browser bruger du = IE8 virker ikke hos mig - jeg har Google Crome til alt hvad der har med NemId at gøre.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-12-14 19:30

Misforstod vist spørgsmålet..
Kan det væe at den ene udgave er en 32 bit og den anden 64 bit

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 30-12-14 20:06

det er 64 bit og Explorer er den sidst nye.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-12-14 21:49

IE 11 i win 8.1 virker her hos mig.
Hvor langt når du inden den stoppe.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 30-12-14 23:01

til man skal indtaste nøgle .

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 31-12-14 09:34

er der slet ingen gode bud ?

kan det være opdateringen til 8,1 der gør det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-12-14 09:35

klik på tandhjulet oppe til højre og kig lidt på sikkerhed hvor du blandt andet kan slette browserdata..................hvis den har husket noget forkert.

Ellers ville jeg nok bruge Chrome i stedet for.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-12-14 17:11

Her er så et andet bud.
Jeg startede lige en anden win 8 > opdateret til 8.1

IE fra flisesiden.............................den spørger straks om jeg vil aktivere Java.

IE fra skrivebordet (proceslinjen) der går den lige på og logger ind på danskebank

Den kører også lige Java med et RUN, så jeg har her installeret Java.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 01-01-15 11:48

Kan du slet ikke åbne billedet til banken - eller er det nemid, der bare står og kører rundt med cirklen?

Nogle banker er ophørt med at bruge Java, andre er ikke. har du flere forskellige "Java'er" install.?

Hos mig er problemet blevet med at jeg ikke kan logge på nemid til de offentlige, skat, borger mf. med IE11. Jeg har derfor install Google Chrome, som så virker der. Support hos nemid arbejder på sagen.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 01-01-15 12:54

den logger fint på nem id, kan også udfylde indbetalingen det er når jeg skal godkende med kode så går det galt.så siger den "der er sket en fejl kontakt banken"
men kører fint fra win 8 startskærm ?