/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
TV3 play i Chrome
Fra : sonjor
Vist : 470 gange
300 point
Dato : 28-12-14 15:34

Hej
Så er den gal igen, Jeg kan ikke se TV3 play i Chrome, men godt i IE, hvad mangler jeg nu ?

Hilsen Sonja

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-12-14 15:42

Tålmodighed...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-12-14 17:22

TV3 er ikke Google-sponsoreret.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-12-14 17:54

Den er lidt lang tid om at komme frem, men den kommer da her - også i Chrome...

http://www.tv3play.dk/

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 28-12-14 18:26

Ok, jeg søger efter programmet "Horton Sagaen", som man skulle kunne se gratis på TV3 play, men jeg skal så afinstallere AD BLOCK, hvilket jeg da ikke er meget for. Alternativt kan jeg købe Viaplay for 79 kr/om mdr, det vil jeg heller ikke. Jeg må nok opgive og så huske at bruge IE til det, desværre

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-12-14 20:07

Citat
AD BLOCK, hvilket jeg da ikke er meget for

Du kan sikkert tilføje siden som ´sikker´ under indstillinger, eller bare lukke programmet når du ser tv3.
Og den besked får du sikkert på TV3 siden.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-12-14 20:10

Mig bekendt skal du klikke på ikonet for Adblock og tilføje URL/HTTP som undtagelse, bruger ikke selv programmet, men det er meget nemt - gjorde det selv da jeg brugte det.

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 300 point
Dato : 28-12-14 23:22

Du behøver IKKE at afinstallere AD BLOCK - du kan blot slå det fra midlertidigt ved at gå ind på de tre streger i øverste højre hjørne - klikke på Flere værktøjer / Udvidelser her kan du klikke programmet fra midlertidigt.
år du så er færdig med at se TV3 play, markerer du blot boksen igen...

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 28-12-14 23:27

Tak for svaret marken84. Det kan jeg overkomme, tak

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-12-14 23:28

Det var så lidt...