/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Prisstigning på taletidspakke
Fra : ilgp
Vist : 394 gange
100 point
Dato : 27-12-14 23:21

Hej med jer. Jeg vil høre om der er en som har Cbb som mobil udbyder. Jeg er ved at prøve at finde ud af om hvis man skifter til en af deres tilbudspakker, så kan regne med at blive ved med at have pakken til prisen? Der jo nogen selskaber hvor man har pakken til den pris man købte pakken til. For hvis den stiger bliver jeg vor jeg er. Godt Nytår til jer alle. Mvh ilgp

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-12-14 23:55

Det står der jo ganske tydeligt hvis det er tilfældet.

Jeg tror kun det er Oister der giver den slags garantier, har ikke oplevet det andre steder.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 28-12-14 00:01

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår hvad du mener.

Men til begge mine børn betaler jeg 159 kr. pr. måned, hos Cbb, og det har jeg gjort i knap et år.

Til den pris er der fri sms, fri mms, fri facebook og 8 Gb data.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 100 point
Dato : 28-12-14 08:03

Der er spredte tilbud på livsvarig abonnementspris, også på internet...............men det er også let at garantere i og med det stadig bliver billigere.

Udbyderne har forlængst fundet ud af at kunderne er troløse, f.eks. skifter de mange gange abonnementstype for at få en ny telefon billigere, så det er begrænset hvor mange der virkelig beholder deres "livsvarige" prisgaranti.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-12-14 10:10

Jeg kører med 3 taletidskort hos CBB, hvor jeg selv fylder på, via pc.
Jeg bruger ikke mobilen til ret meget andet end sms og modtagelse af kald.
Jeg har ikke oplevet nogen stigning.

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 28-12-14 10:36

Tak for svaret LuffeA. Kan egentlig godt se at det du skriver er rigtigt, også selv om man ikke lige skal købe ny telefon. Godt nytår. ilgp