/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Samsung harddisk/ Sony TV.
Fra : preb1944
Vist : 692 gange
100 point
Dato : 23-12-14 16:39

jeg har problem med min optagelse fra samsung harddisk.Når mit fjernsyn er tændt og jeg slukker det lukker ned fór. optagelser.Ved at andre kan have deres fjernsyn stående på TV men min harddisk optager får den over på HDMI stikket,så når TV er slukket får den input fra HDMI.Hvordan får jeg det ændret så input kommer fra TV der står standby. ?
Er sony TV og samsung harddisk BG 8500

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-12-14 00:18
Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 24-12-14 08:59

Hej igen
Det er ikke samme spørgsmål som tidligere.men hvordan jeg får tv til at styre og ikke hdmi.HDmi jeg laver noget går den fra TV tilbage til HDMI selvom jeg har ændre det.
Hilsen Preben

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-12-14 12:49

Ok, spørgsmålet er låst, så kan ikke se svaret.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 25-12-14 10:51

Der er en knap på fjernbetjeningen der hedder source. Den trykker du på og vælger TV:

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 26-12-14 15:15

Tak for svaret granner01.