/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
lpk.dll mangler på computeren
Fra : astridm
Vist : 436 gange
200 point
Dato : 21-12-14 18:33

Hej,

Der er lige en, der har sendt mig et spørgsmål om, hvad man skal gøre når man får en fejlmeddelelse om, at lpk.dll mangler på computeren. Her er jeg lidt blank!

Jeg kan google en del foreslag om tools, der skulle løse problemet, men jeg kan se, at de er maskinoversatte og jeg stoler ikke på dem. Så vidt jeg kan se, er det en systemfil, så jeg vil hellere slå spørgsmålet op her før jeg går igang.'

Håber, der er nogle kloge hoveder, der kan foretælle mig, hvad jeg skal gøre - måske er der nogen, der har været ude for det samme?

Mvh. Astrid Madsen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-14 18:44

Prøv evt dette!

How to reinstall LPK.dll?

This is a language pack dll, try the following:
Click Start
Type: CMD, from the results, right click CMD
Click 'Run as Administrator'
At the Command Prompt, type: sfc/scannow

This will check for any integrity violations

Restart your system

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-windows_install/how-to-reinstall-lpkdll/3a61ce98-ba4a-4edd-9acf-e7b7e52e38c3

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-14 18:57

ps der skal være mellemrum mellem sfc og /scannow

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-14 19:44

Her frit oversat

Dette er en sprogpakke-fil, prøv følgende:

Klik Start
Skriv: CMD i Søgefeltet, i resultater der dukker op finder du CMD.exe og højreklikker på den og vælger 'Kør som Administrator'
I Kommando Prompten der åbner skriver du: sfc /scannow
der skal være mellemrum mellem sfc og /scannow

Dette vil tjekke systemfilerne og reparere eventuelle fejl.

Genstart PC'en

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 07-01-15 16:49

Det er det sædvanlige, man ber' om hjælp og så sker der ikke en skid mere, dejligt med respons

Godkendelse af svar
Fra : astridm

Dato : 14-01-15 22:05

Undskyld der gik så længe...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-01-15 22:40

nåe ja, godt ord igen, fik du klaret den?