/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Yahoo Mail
Fra : yearhouse
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 20-12-14 11:31

I "gamle" dage havde jeg en del billeder liggende på min Yahoo Mail.
Nu kan jeg squtte finde dem.
Er jeg totalt blind, eller hva´

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-12-14 12:54

Det må være det man kalder et 1000 kroners spørgsmål - har du prøvet optikeren?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 20-12-14 13:16

Ja Marken84.
Jeg har været til Syn..

Jeg leder blot efter en knap, hvor der står billeder, photos el.lign.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-12-14 13:24

Det er nok os sparet væk, li'som deres danske hjemmeside!

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 20-12-14 14:19

Mine gamle ting ligger der stadig trods jeg ikke har brugt kontoen i mange år, men tror også jeg engang blev bedt om at godkende visse forandringer = hvis ikke osv - måske du ikke fik den mail og de så har slettet alt dit indhold.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-12-14 14:18

Tre sygeplejeelever sad og kikkede på en sædklat i et mikroskop, da overlægen kommer forbi, og spørger hvad de laver. De er lidt forlegne, så den ene siger at de sidder og kigger på en spytklat.

Overlægen kigger i mikroskopet, og derefter på de tre sygeplejeelever og udbryder: "Så må der være én af jer unge damer, der ikke har børstet tænder til morgen!"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-12-14 18:19

Hvem Fanden er hun ?

Tommeliden, Tornerose og Klokkeren fra Notre Dame, stod inde i en skov og talte sammen.
Tommeliden mente at hun jo nok var verdens mindste menneske, Tornerose mente at hun var verdens smukkeste og Klokkeren fra Notre Dame mente at han var verdens grimmeste.

Da de gerne ville være sikre i deres sag, besluttede de sig til at gå op til Sankt Peter for at få en afklaring på spørgsmålene.

Først gik Tommeliden ind til Sankt Peter, der gik ganske få sekunder så kom hun ud, og ganske rigtigt, hun var verdens mindste.

Derefter gik Tornerose ind til Sankt Peter, der gik ganske få sekunder så kom hun ud, og ganske rigtigt, hun var verdens smukkeste.

Så gik Klokkeren fra Notre Dame ind, der gik adskillige minutter hvorefter han kom ud med et undrende udtryk i ansigtet og spurgte: "Hvem fanden er Marianne Jelved"?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 22-12-14 18:53

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-12-14 19:27

Velkomstdrinken...
Til en fest serverede værten velkomstdrinks fra en bowle og gjorde én af gæsterne opmærksom på, at der var godt med spiritus i.

Dernæst rakte hun et glas til præsten:
"Jeg vil hellere bedrive hor, end at lade syndens dråber glide over mine læber", siger han.

Da den første gæst hørte det, skyndte han sig at hælde sit glas tilbage i bowlen og sagde:
"Jeg vidste ikke, man kunne vælge"!

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 22-12-14 20:14

Tak for svaret mig-selv.