/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
mini ipad -facebook væk
Fra : lham
Vist : 821 gange
200 point
Dato : 19-12-14 17:16

på min miniipad kan jeg ikke mere komme ind på facebook ( gælder for øvrigt også på mine "windows pc-er )

På ipaden får jeg meddelensen:
Login mislykkedes. der opstod desværre en uventet fejl. Prøv igen senere
fejlkode 190(FBAPError Domain )

Jeg har så den sidste uges tid prøvet et par gange om dagen uden det hjælper

har "googlet " men det er "volapyk" for mig og jeg vil meget gerne beholde mit brugernavn og pasword i det mindste mine kontakter og tilhørende filer

gode ideer ?

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 19-12-14 17:38

Jeg går ud fra at du har slukket din mini og så tændt den igen.
MV2

Kommentar
Fra : lham

Dato : 19-12-14 18:13

Citat
eg går ud fra at du har slukket din mini og så tændt den igen.
MV2

blev lidt i tviv, så har lige haft minien slukket og tændt-det gav samme fejlmeddelelse

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-12-14 18:25

Tjek dato/tid på ipad.

Afinstaller evt app på ipad og geninstaller den.

Prøv at logge på fra en anden pc som er på en anden ip adresse, hvis det lykkes så kan du i FB Indstillinger punktet Sikkerhed, se hvor du er logget på, Stop alle aktiviteter og prøv igen!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-12-14 20:19

Er du ? logget ind på selve FB siden eller gennem andre konti´s...
og hvis du er logget ind via andre ´sider´ så log ud af dem, da disse kan være SÆRDELES USIKRE
Citat
Login mislykkedes. der opstod desværre en uventet fejl. Prøv igen senere
fejlkode 190(FBAPError Domain )

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-12-14 20:20
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-01-15 16:53

Kommentar
Fra : lham

Dato : 07-01-15 17:44

klaudi

så lidt på det før jul - og så manglende tid

Citat
Indsæt dit citat her

??? hvilken APP skal jeg slette -at logge ind på en anden IP adresse har jeg desværre ikke den fjerneste ide om hvordan jeg gør-

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 07-01-15 18:28

Det er jo FB app'en du skal slette, og du kan logge ind på en alm pc hos en du kender, ved at gå til https://www.facebook.com/ og skrive dine login oplysninger

Kommentar
Fra : lham

Dato : 07-01-15 19:01

Klaudi

uden min indgriben var der nu pudselig en ny fejlkode, og så et felt hvor jeg kunne trykke "ikke mig ( eller dig ) ) . det prøvede jeg og så med loginkode fra mine stationære
- WUPTI -
det ser ud til at virke, måske er årsagen årstidens mange "Appels" både ude og inde.

Tak for dine indspark

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 08-01-15 06:48

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-01-15 10:41

velbekomme