/ Forside/ Karriere / Penge / Budget / Spørgsmål
10  Teil 110
skrives rente indtægter i budgettet
Fra : slili
Vist : 671 gange
25 point
Dato : 18-12-14 13:09

har nemlig beregnet et budget.

budgetter passer fint når jeg undlader at tage renterne med både indlån og udlån.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-12-14 13:11

Renter skal med.

Kommentar
Fra : slili

Dato : 18-12-14 13:15

når jeg plusser mit overskud med mine udgifter bør jeg så ikke ende på det samme tal som min samlede indtægt

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 25 point
Dato : 18-12-14 20:42

Budget er ikke noget som kan beregnes.

Budget er ens bedste gøt om hvorledes næste periode vil forløbe økonomisk.
der er så mange forhold,man ikke kender i dag,som kan have en væsentlig indflydelse. Hvis man har penge stående ( eller skylder) til en forud fast aftat reene, så er det et af de mest sikre tal, som skal med i budgettet.

Kommentar
Fra : jjdenmark

Dato : 18-12-14 22:11

Jo, men der har du jo også dine renter med.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-12-14 23:18

Renterne SKAL med i budgettet, for at skabe koncistens

Godkendelse af svar
Fra : slili

Dato : 19-12-14 19:39

Tak for svaret transor.