/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Fra PC til TV på XP med et GeForce4 MX44~
Fra : DJchrelle
Vist : 327 gange
160 point
Dato : 17-06-03 16:53

Hey

Jeg har lige fået en sprit ny pc, og vil gerne have "klonet" mit skærm billede. Men men men........
Jeg kan kun vælge enten at se det på PC eller TV.
Mit GeForce4 MX440 har en masse muligheder at vælge, men knappen som hedder "klon" er ikke aktiv, så hva gør jeg nu??

Kommentar
Fra : Peter2412

Dato : 19-06-03 11:55

Hey DJ.

Du skal ind i kontrolpanelet, skærm, indstillinger/advanceret, der dobbeltklik'er du på skærmen, derefter kommer der et andet billede op, så vidt jeg husker kommer der også en menu ude i venstre hjørne fra Nvida. Her skal du registere de skærme du skal bruge, her skulle du gerne kunne vælge klon eller spilt screen. Desuden skal du vælge hvilken type dit tv er, jeg mener det er PAL-B du skal bruge, du kan jo prøve dig frem, ved at sige anvend og se om der er resultater på din tv skærm.

Ps. Jeg har haft det bedste resultat med et SVHS kabel fra computer til tv'et...

Spørgmål, så skriver du bare.....
/Peter

Kommentar
Fra : DJchrelle

Dato : 19-06-03 12:09

Jeg har prøvet at gøre det. Men når jeg registrere en ekstra skærm, så sker der stadig ikke noget.
Og jeg kan stadig ikke vælge klon.

Kommentar
Fra : johanvts

Dato : 23-06-03 23:50

du kan bruge programmet Nwiew det følger vist med de nye drivere, det undstøtter også forskellige skriveborde.

Kommentar
Fra : DJchrelle

Dato : 24-06-03 17:10

det program har jeg jo. Men hvordan får jeg de feltert som hedder : Klon frem?

Kommentar
Fra : mariusn

Dato : 19-08-03 14:20

Prøv og download et program som heter TvTool (http://tvtool.info/) det funker fint.

Du bør ikke merke av "klon" på den "første" settings siden. gjøre som Peter siger og gå inn under avangsert og gøre det der i fra.