/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
imation D20
Fra : Pjensendkk
Vist : 231 gange
45 point
Dato : 16-12-14 12:22

hej jeg har købt mig en imation D20 cd/dvd publisher men kan ikke få den til at virke
så håber der måske er en der kan hjælpe jeg har installeret ptpublisher ig surething og driverne
på min win7 laptop men når jeg kører ptpublisher så finder den publisheren men den siger "there was an internal printer communication error. press the button on the unit to try again." og når jeg trykker på den knap sker der ikke noget.

hvad gør jeg forkert

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-12-14 19:01

Hvis det er med usb forbindelse så følg anvisningen, hvor du nok ikke skal tilslutte usb stikket før du får besked.

Trådløs så skal den lige kobles til routeren først og det står i anvisningen.

Kommentar
Fra : Pjensendkk

Dato : 16-12-14 19:46

der står jeg skal køre driverne uden stikket i og på et tidspunkt siger den jeg skal tilslutte den

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-12-14 21:12

Ja sådan plejer det at være med usb printere.
Jeg var lige inde og kigge på en lille film......................det er ellers noget af en CD/DVD printer.
Du har vel USB 2 på din computer.
I opsætningen kan det være du skal pege på eks Com 1 porten under instalationen.
Der kan også være noget der hedder USB når der skal vælges hvilken port du vil bruge.

Kommentar
Fra : Pjensendkk

Dato : 17-12-14 11:03

den har usb 2 og inde i programmet finder den printeren men den siger derer en
there was an internal printer communication error. press the button on the unit to try again.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-12-14 11:32

Hvis di computer er ny i forhold til printeren, kan det være et driver problem.

Det kan måske klares i win 7 og 8/8.1 ved i hjælp at skrive kompatibel og du får en anvisning på at køre din progam-CD i kompatibel tilstand.

Kommentar
Fra : Pjensendkk

Dato : 17-12-14 11:48

jeg har prøvet både på en pc med win7 og en med win8 og med de nyeste driver fra producentens hjemmeside

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-12-14 19:15

Ok så har jeg ikke flere idéer - måske kommer der nogen forbi som kender problemet.

Annuller spørgsmålet
Fra : Pjensendkk

Dato : 28-12-14 21:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål