/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC - black out
Fra : mig-selv
Vist : 353 gange
50 point
Dato : 14-12-14 20:56

Sad i dag og ladede min HTC op, og så pludseligt gik den i sort = intet kommer frem, hverken at den lader eller andet.
Gode råd?

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 14-12-14 23:07
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-12-14 23:40

Har prøvet = ingen respons over hovedet - der var én der havde samme problem? på ´tuben´ og det var et overladet batteri, kan ikke lige finde klippet, men det ligger, et eller andet sted.

https://www.youtube.com/results?search_query=htc+dead

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 20-12-14 22:55

Må konstatere at den nok aldrig kommer til at virke mere = ærgeligt, da der lå en masse billeder og ? andet som ikke var automatisk overført til SD kortet.
Har prøvet at lade den op med et ´klippet´ usb kabel men NIX´en Bixen.
Godt jeg købte en Wildfire et par dage før, men den kan slet ikke det samme..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-12-14 22:57

NB; den kostede ´kun´ 200.- og den ? nye 100.- så man skal vel ikke klage over priserne - ELLER