/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
I-pad hvordan går man 1 skridt tilbage.
Fra : EiHaBr
Vist : 606 gange
200 point
Dato : 11-12-14 09:14

Hvis man f.eks går ind og kigger på rejser og man videre og videre i systemet, hvordan går man 1 skridt tllbage f.eks. når man er kommet til betaling, eller lignende, som man gør med pilen i Windows.
Kan man det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-14 09:30
Kommentar
Fra : johnsvensson51

Dato : 11-12-14 10:32

I øverste venstre hjørne er to tegn, der angiver venstre og højre markering, dem kan du bruge til henholdsvis tilbage og frem.
Vh
John Svensson

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 11-12-14 17:42

Hej og tak.

Nej John Svensson, så enkelt er det ikke, for der er ikke altid en af dem der er aktive.

Tak Klaudi, jeg må jo ind og læse lidt på det engelske sprog, det er jo ikke altid så nemt, jeg er bedst til dansk.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-12-14 17:56

Du sal kører siden så kommer pilene

Og såfremt at der er åbnet et nyt vinduskarmen du igen kører op og lige under pilene er en bjælke hvor du kan se de vinduer der er åbne

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 11-12-14 19:02

Tap på Tilbage pilen oppe i venstre hjørne, er den skjult så scroll siden op/ned!

Godkendelse af svar
Fra : EiHaBr

Dato : 22-12-14 09:50

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-12-14 10:49

velbekomme