/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 225 søger andre med samme mobil
Fra : susss
Vist : 789 gange
100 point
Dato : 09-12-14 21:03

Har du denne mobil ? har du også bøvl med at den ikke kan skrive sms erne hurtigt at den først skriver hver eneste ord når du er færdig med at taste din tekst...og det er kun ved besvar sms-er og det er ikke hver gang det sker..synes det virker meget underligt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-12-14 21:24

Prøv med en factory reset

Kommentar
Fra : susss

Dato : 09-12-14 21:29

Hvad er det ? den er jo helt ny og der ligger ikke nogen beskeder eller billeder eller musik ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-12-14 21:32

En nulstilling til fabriks indstillinger!

Er den helt ny så ville jeg aflevere den og be' om en anden/ny...

Kommentar
Fra : susss

Dato : 09-12-14 21:36

Ok...ja det er muligt at der er en fejl..så skal den jo sikkert på værksted allerede..er bange for at den var for billig også er den købt i Bilka..den kostede jo kun ca.370 kr eller var det 350 kr. Ved ikke lige hvor man kan nulstille den

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-12-14 21:39

Fjern alt indhold fra telefonen, og gendan de oprindelige indstillinger

Hvis du vil nulstille telefonen, så de oprindelige indstillinger gendannes, og alle dine data fjernes, skal du skrive *#7370# på startskærmen.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 09-12-14 22:13

Den beder om en sikkerhedskode ?

Kommentar
Fra : susss

Dato : 09-12-14 22:20

,
Men skal jeg tage mit kort ud imens jeg gør det ?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 09-12-14 22:28

Citat
Men skal jeg tage mit kort ud imens jeg gør det ?

Det vil nok være en god ide, især hvis du har gemt dine tlf.r. der!

Kommentar
Fra : susss

Dato : 10-12-14 06:40

Jeg køre i Bilka i dag for efter at jeg har sat et hukommelse kort i ..bliver den ved med at meddele at der ikke er noget kort i og 1 sekundt efter at der er et kort den gemmer filen i ...men hvilken fil og den afbryder hele tiden imens jeg skriver en besked møj mobil...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-12-14 07:50

Citat
Den beder om en sikkerhedskode ?

Det er PUK-koden som du har fået fra din udbyder sammen med kortet.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 10-12-14 15:54

Nu har jeg været to gange i Bilka og denne gang fik jeg mine penge retur ..de sagde at mobilen var for billig der for skrev den langsomt når man skrev en lang sms..den var for begynder.. m men er glad for at slippe for den mobil telefon.

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 10-12-14 15:57

Tak for svaret Klaudi.Takker mange gange for din store hjælp

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-12-14 19:37

velbekomme, håber din nye tlf er bedre

Kommentar
Fra : susss

Dato : 11-12-14 11:25

Ja jeg håber at finde en som fungere efter mit ønske