/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Erfaring med jem&fix 39 krs laminatgulv?
Fra : iluap
Vist : 429 gange
100 point
Dato : 05-12-14 22:23

Jeg har lige lagt 10m2 klikgulv fra jem&fix til knap 100 kr pr m2 og overvejer nu at lægge i yderligere et rum på en 30-40 m2.

Har nogen - som overskriften siger - erfaring med jem&fix billigste laminatgulv?

Det er ikke et klikgulv ku jeg se.

Det skal ligge oven på et parketgulv som er plant men ødelagt.

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 100 point
Dato : 06-12-14 09:09

Det er bestemt ikke et gulv der er særlig holdbart. Tykkelsen på laminatfilmen er noget der ligner 0,absolut ingenting, og hvis det er et rum med meget trafik i, vil det kunne ses tydeligt i løbet af kort tid.
Desuden skal der meget lidt til at beskadige det under lægningen, og et gulv med synlige skader er nok ikke lige det man har mest til at se på.

Godkendelse af svar
Fra : iluap

Dato : 06-12-14 10:07

Tak for svaret trimare46.