/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
nummerflytnng+bredbåndnord
Fra : ferik
Vist : 534 gange
200 point
Dato : 04-12-14 17:05

jeg bestilte telefon nummerflytnng hos bredbåndnord den 07-10-2014 fra Fullrate,
til flytning den 01-12-2014
jeg ved ikke om det er bredbåndnord der har sovet i timen, de siger til mig at, jeg først får
åbnet den nye telefon 10-12-2014
altså ingen fastnet telefon i 10 dage
? er jeg berettet til erstatning
? hvordan er reglerne
i øvrigt er de meget dårlig til at orientere fra bredbåndnord
Erik

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-12-14 20:16

Er du sikker på, at den "gamle forbindelse" ikke stadig virker indtil skift.

Da jeg skiftede et TDC nummer (taletidskort) over til Cbb gik der ca. en måned men telefonen var virksom indtil skiftedagen og ved indsættelse af det nye kort virkede den straks. (stadig samme nummer)

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 04-12-14 21:16

det gl. nummer virkede sammen med internettet
alt er afbrudt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-12-14 21:34

Ok det var ikke pænt gjort.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 05-12-14 00:38

Fik du ikke at vide om det var muligt med flytningen på ´dagen´ ellers er det da et mærkeligt selskab.
De gange jeg har bestilt/ flyttet selskab, har jeg altid fået at vide at det ´bare´ forsatte uden afbrydelse ved skiftet (men jeg kunne forvente et par timers knas på ledning), og det fik jeg også ordre-bekræftelse på samt i hvilket tidrum de skiftede forbindelsen = med fortrydelsesret.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-12-14 00:41

Hvis du har ´ret´ kan de ? hvis de er flinke måske give dig en måned gratis, for ulempen, men forvent ikke mere eller noget i det hele taget.

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 10-12-14 18:41

Tak for svaret mig-selv.