/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
usb driver problemer ...
Fra : hjerterum
Vist : 324 gange
44 point
Dato : 01-12-14 20:13

Jeg har kun 44 point tilbage ville give 500 for den der kunne hjælpe mig her.
Jeg ahr en hometrainer til min cykel som er tilsluttet min bærbar pc trådløst med en ANT+ usb enhed, det virkede fint sidste år, men nu kan min hometrainer ikke finde min pc via det ANT+ usb enhed.... usbenheden virker fint på min stationær, men ikke på min bærebar, nu er jeg ikke nogen ørn til det her pc, men jeg har en ide om at der er noget galt med den driver den hentede sidste år til min bærebar, kun en ide jeg har, men hvordan tjekker jeg om en driver virker eller hvordan finder jeg en ny, der fulgte ikke nogen cd med usbenheden, jeg har også tjekket alle mine usb udgange de virker med alt andet jeg tilslutter bare ikke den her, og det har den gjort og skal igen.... hjælp mig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-12-14 21:37

USB enheder skal helst sættes i efter computeren er startet.
Derefter skal der tændes for enheden.

Er det en Bluetooth for så skal der "åbnes" for søgning så de to enheder kan finde hinanden.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-12-14 21:43

Du kunne prøve dette fremragende GRATIS program...

http://www.iobit.com/driver-booster.php

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-12-14 15:21
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-12-14 15:24

Citat
men nu kan min hometrainer ikke finde min pc via det ANT+ usb enhed

Sikker på at det ikke er din pc der skal finde din ´cykel´?
Dette program kan finde ny hardware for dig, vælg den rigtige udgave 32/64bit
http://mt-naka.com/hotswap/index_enu.htm

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 44 point
Dato : 02-12-14 15:25

Har du prøvet en anden usb indgang?

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 03-12-14 12:17

Tak for svaret mig-selv.Jeg har nu genskabt min pc til fabriksindstillinger og det var det der skulle til...