/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Skærmen hopper/flimrer
Fra : Peter2412
Vist : 630 gange
30 point
Dato : 17-06-03 12:34

Hejsa.
Jeg har ofte et problem, når jeg spiller forskellige spil fx. IGI2, Delta force 2, osv. Begynder min skærm at flimrer/hoppe som om det er den forkerte opløsning, når jeg så ændrer til fx 800*600, så bliver skærmen for "lille".
Jeg har Xp, 2000+, 256 mb ddr ram, gforce 420 grafikort, 80 gb.

Hvad skal jeg gøre/eller kan jeg gøre...

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : bianca

Dato : 17-06-03 13:02

Hejsa Peter!

Lige et vildt skud i tågen!
Har du opdateret din driver til skærmkortet?
Hvad med divX

Det er de to hurtigste ting lige at gøre, hjælper som regel!!*SS*

Kommentar
Fra : Peter2412

Dato : 17-06-03 13:21

Hej Bianca,

Jeg mener at jeg har den nyeste driver til grafik-kortet, prøver lige at se efter når jeg engang når hjem.

Hvad mener du med divX ????

-Peter

Kommentar
Fra : bianca

Dato : 17-06-03 14:32

Hejsa Peter!

UNDSKYLD jeg mener DirektX

Sorry!!!

Kommentar
Fra : Peter2412

Dato : 18-06-03 14:29

Hey Bianca,

Det har jeg gjort, men det hjælper ikke.. Kan det mon skyldes Xp, er WIN 2000 bedre????

/Peter

Kommentar
Fra : KnAAz

Dato : 24-06-03 12:57

Det kan være at du skal hente en opdatering til spillet på nettet, såsom en Xp Patch.... Det har gjort til næsten alle mine spil... Og der virker.. Ellers kan det sagtens være driveren til dit grafikkort der er noget galt med...!