/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Layers
Fra : susss
Vist : 604 gange
200 point
Dato : 24-11-14 15:35

Er der nogen som kender et program på dansk hvor der er video med hvor man kan se hvordan man arbejder med layers når man har sine billeder i Photoshop element ...?

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 24-11-14 17:41

HER:

http://pionersoft.dk/elements/

De første kan se gratis, bla layers, resten koster lidt penge. Hele CD'en koster Kr. 150,00 pg er alle pengene værd !!!

God fornøjelse

MVH

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 24-11-14 17:44

PS:

Jeg kan se at det steget lidt, nu Kr. 198,00

MVH

Kommentar
Fra : johnsvensson51

Dato : 24-11-14 18:26

På Adobes hjemmeside kan du finde tutorials til Elements.
Mvh
John Svensson

Kommentar
Fra : susss

Dato : 24-11-14 19:18

Ja de kurser er gode..har set dem der er gratis...men kunne godt have tænkt mig at man kunne se hvordan man laver layers med rigtig foto billeder og ikke tegninger..men det er der vel ikke med på de dvd-er ?
Må se om jeg kan finde noget i adobes som du skriver John....

Kommentar
Fra : susss

Dato : 24-11-14 19:30

Synes ikke jeg kan finde de tuturials..jeg har elements 7

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 24-11-14 20:06

Hvad er det du vil lave ???
Det foregår jo sådan set på samme måde, om det er en tegning, eller rigtige billeder.

MVH

Accepteret svar
Fra : johnsvensson51

Modtaget 200 point
Dato : 24-11-14 20:30

Hejsa
Prøv at google "adobe elements tutorials free", der er en del tutorials til Elements.
Desværre nok en del på engelsk, og nyere versioner af programmet.

Mvh
John

Kommentar
Fra : susss

Dato : 25-11-14 10:45

Hej igen synes ikke der er nok...må se om jeg finder noget andet..

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 26-11-14 18:56

Tak for svaret johnsvensson51. Har fundet en god video på you tube som jeg kan bruge til noget..takker for din hjælp