/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Windows live-mail svarer ikke
Fra : Troldepige
Vist : 1124 gange
200 point
Dato : 24-11-14 12:06

I aftes fungerede min mail fint, men til morgen så det ud som om, at den bare blev ved med at arbejde, men kom ikke igang med f.eks. at søge efter post.

Og sådan har det været hele formiddagen.

Når jeg så vil lukke mail-programmet (windows live-mail), så kommer der en boks, som fortæller, at Windows live-mail svarer ikke.
Herunder er der 3 muligheder, jeg kan lukke, jeg kan vente på at den svarer, eller jeg kan søge efter en løsning og genstarte programmet.

Efter at jeg bare havde lukket programmet og startet forfra et par gange uden mere held, så valgte jeg den sidste løsning, men det fik jeg ikke mere ud af.

Nu har jeg så klikket på at se problemdetaljer.

Citat
Beskrivelse:
Et problem medførte, at programmet ikke længere kommunikerer med Windows.

Problemsignatur:
Navn på problemhændelse:   AppHangB1
Programnavn:   wlmail.exe
Programversion:   16.4.3528.331
Tidsstempel for program:   533a3fce
Hængesignatur:   819c
Hængetype:   0
OS-version:   6.1.7601.2.1.0.768.3
Landestandard-id:   1030
Ekstra hængesignatur 1:   819cea5da4011d2b9492d6c1f142d3e3
Ekstra hængesignatur 2:   bdca
Ekstra hængesignatur 3:   bdcafc69ade1d090cc40a359da90926d
Ekstra hængesignatur 4:   819c
Ekstra hængesignatur 5:   819cea5da4011d2b9492d6c1f142d3e3
Ekstra hængesignatur 6:   bdca
Ekstra hængesignatur 7:   bdcafc69ade1d090cc40a359da90926d

Læs erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger online:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0406

Hvis onlineerklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger ikke er tilgængelig, kan du læse den erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger, som er offline:
C:\Windows\system32\da-DK\erofflps.txt

Min egen tanke er, om det er en opdatering der driller, så det, måske, vil hjælpe med en gendannelse.

Er der nogen, der kan gennemskue hvad problemet er, og forklare mig, på et let forståeligt dansk, hvad jeg evt. kan gøre for at få programmet til at virke igen?

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 24-11-14 12:12

Der er netforbindelse, og den "arbejder online".

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 210 point
Dato : 24-11-14 12:15

virker ikke her i dag

Kommentar
Fra : poten

Dato : 24-11-14 12:17

Uden at kunne gøre nærmere rede for problematikken, ville jeg da helt klart afinstallere og geninstallere igen.

Live mail vil jo stadig eksistere i skyen...
Der er jo sikkert gået et eller andet galt på din computer.

Tag evt. Ccleaner i brug i den forbindelse http://www.piriform.com/ccleaner

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 24-11-14 21:39

Citat
virker ikke her i dag

Måske har det været et generelt problem, for nu virker det igen, helt af sig selv.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 24-11-14 21:40

Citat
Uden at kunne gøre nærmere rede for problematikken, ville jeg da helt klart afinstallere og geninstallere igen.

Live mail vil jo stadig eksistere i skyen...
Der er jo sikkert gået et eller andet galt på din computer.

Tag evt. Ccleaner i brug i den forbindelse http://www.piriform.com/ccleaner

Tak for dit råd, men som du ser fik jeg ikke brug for det.

Godkendelse af svar
Fra : Troldepige

Dato : 24-11-14 21:40

Tak for svaret ferik.

Jeg håber dit også virker igen.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-11-14 21:56

ja det virker, men der har været problemer ind imellem i dag