/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
I-pad /tablet.
Fra : EiHaBr
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 22-11-14 19:32

Hvad mener i om I-pad og Tablet, hvad skal man vælge syntes i prisen taget i betragtning.

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 110 point
Dato : 22-11-14 19:44

Svært at råde om - men jeg er selv SUPER glad for min Ipad og kunne ikke ønske mig andet!

Clou

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-11-14 19:52

Du skal vælge en rigtig i pad fra apple, og holde dig fra de skævøjede efterligninger fra østen,
men du behøver ikke nødvendigvis at købe den sidste dyre model.

Selv har vi en, et par år gammel i pad, og den fungerer særdeles fremragende,
fås for et par tusinde hos Media Markt lige syd for grænsen...

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-11-14 19:54

Hvad med de danske bogstaver, når den er købt der?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 22-11-14 20:26

Du skal holde dig langt væk fra de der elendige Apple produkter, køb en Samsung, det dur!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-11-14 20:46

Ipad har givet min samsung væk

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 22-11-14 21:09

Sony Xperia z. Har prøvet ipad, og den kan slet ikke hamle op med min sony

Kommentar
Fra : clou

Dato : 22-11-14 21:24
Kommentar
Fra : hardy

Dato : 22-11-14 21:48

for mig at se giver man en masse penge for navnet "ipad" , man kan få noget lige så godt for mindre penge

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-11-14 23:15

Det kommer nok lidt an på hvad den skal bruges til.
Vises frem.................................IPad
Bare bruges...............Tablet som dog også kan være dyre.

Mon ikke østen ogser lavet IPad når det kommer til stykket.

Jeg har en lenovo (Kineser) Tablet som jeg er glad for. (1200 kr..................nu vist 1600)
Jeg har hentet de programme "APPs" som jeg har brug for.
Office - film og fotovisning - en del værktøjer - osv

En lille ulempe.................man skal ikke hente hvad som helst af programmer til en Tablet.
De programmer som kan hentes til IPad er vist godkendte af Appel

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 22-11-14 23:50

Hejsa jeg vil også gerne give min mening.
Du kan lige så godt vælge en IPad.
De andre Kina modeller kan slet ikke følge med.
Jeg arbejder med IT, og vi har testet rigtig mange forskellige. Og der er mange rigtig lovende modeller.
Men iPad overhaler dem bare i stabilitet.

Er det for at spare lidt penge, så køb sidste års model Brugt ????

Jeg håber du bliver styrket i hvad du skal vælge.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 23-11-14 06:24

Der er for meget Apple ikke kan samarbejde om. En Samsung kan det hele.
Men Apple er de bedste til at reklamere! Det er derfor de har faaet snobbeeffekten.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 23-11-14 08:08

Ipads koster 3500-6500 kr

Men du kan få en 10 tommer Android-tablet der er med:
- Fil-foldersystem ligesom windows
- Lige så hurtig processor
- Lidt mindre opløsning af skærm - men jeg lægger ikke mærke til det (ikke retina)
- med Mikro-SD-kort (så du nemt kan tage film/musik med på farten)
- Mange flere apps end til IOS systemet
Kun 1666 kr - altså under halvdelen af prisen

For mig er det er nemt valg. Se den her - der har fået gode anmeldelser:
http://www.edbpriser.dk/tablet/asus-transformer-pad-tf103c-16-gb-hvid-id-8452654.aspx

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 23-11-14 11:43

Jeg ville til hver en tid vælge en tablet med Android!

Android = Du bestemmer selv hvilke App's du vil have på din tablet!

Apple = Apple bestemmer hvilke App's du må fåpå din iPad!

Har selv en Samsung Galaxy Tab, og den fungerer bare 100% på alle områder!

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 23-11-14 14:02

Tusind tal, - Det er da flot med så mange meninger og indlæg, jeg må jo have den vurderet igennem, måske kommer der spørgsmål i den forbindelse.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 05-12-14 20:57

Ja nu ved jeg ikke med point, men det var rart at høre forskellige viden, det gik sådan at vi købte en Apple A2 med 64GB, mest til fruen, og hun er allerede en del dus med den og er glad for den, den er rimelig enkelt at bruge. Sønnen har en og kan heldigvis nemt supportere når det bliver nødvendigt, så det gjorde meget udslag.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 22-12-14 10:17

Jeg giver lige point til clou, den første svar der løb ind, jeg kan ikke finde ud af hvad der var bedst af svar men alle tilsammen var rigtig gode og gav god hjælp sammen med snak med vennerne.

Tak

Godkendelse af svar
Fra : EiHaBr

Dato : 22-12-14 10:17

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 22-12-14 10:51

Velbekomme - håber du bliver glad for dit valg!

Glædelig Jul

Clou