/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ingelein!
Fra : dogvillestar
Vist : 385 gange
500 point
Dato : 22-11-14 16:26

Point til dig

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-14 16:38

Er den ikke feset ind endnu? hun kan IKKE bruge de point til noget.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-11-14 17:53

Gentager, der er jo forskel på almindelige spørge points og super points i kandu.

Det du kan er, som jeg har foreslået, spørge for hende.

Hun skriver bare personligt eller i forsættelse af hendes sidste spørgsmål,
til en af os med mange points, og vi stiller spørgsmålet for hende...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-14 18:15

En ting som ingelein kan gøre, for at få ledige point, det er at logge på kandu hver dag, det giver 20 ledige point.

En anden ting hun kan gøre, det er at lukke/annullere sine spørgsmål det vil give 5 ledige point for hvert spørgsmål.

Klaudi,
der er flere brugere, hvor den ikke er feset ind

Et godt råd, det er at læse

http://kandu.dk/PointRules.aspx

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-11-14 18:16

- hvis Ingelein ikke havde blacked mig, havde jeg da med glæde givet hende mine 40.783 p! Men hun vil hellere være sær... God weekend til alle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-14 09:10

Hvis man vil hjælpe ingelein, kan man vel bare gå til ingelein's profil, tjekke historikken og købe nogle af Ingeleins spørgsmål?

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=151625

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-11-14 15:27

Er i samme situation som Stouenberg, men jeg fik vist også en gang sagt et eller andet om måske tåbelige spørgsmål hun stillede eller lignende. ingen point fra mig fruen..... jeg kan godt undvære hende