/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
En test
Fra : ans
Vist : 506 gange
10 point
Dato : 21-11-14 20:44

Jeg ser at ingelein, har stillet et spørgsmål til 50 point, men hun skriver, at hun havde skrevet at det kun skulle have været på 10 point

Nu prøver jeg så at stille et spørgsmål her i smalltalk til kun 10 point.

Vil det lykkes for mig, at stille et spørgsmål til 10 point?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-14 20:47

Det kunne så lade sig gøre at stille et spørgsmål til 10 point

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 21-11-14 22:34

Det banker på Himmerigets port. Hr. Hansen står derude, og Skt. Peter træder hen til ham og forklarer: "Vi har indført et pointsystem. For at komme ind, skal du samle 100 points. Fortæl mig, hvad du har foretaget dig i livet, og så tildeler jeg dig points efter tariffen.

Hr. Hansen tænker sig lidt om. Siger så: "Jeg var gift i 50 år og har aldrig været min kone utro, ikke engang i tankerne". "Fantastisk," siger Skt. Peter. "Det giver ikke mindre end tre points".

"Tre points! Nå ja, så har jeg været en trofast kirkegænger så længe jeg kan huske. Jeg har givet rigeligt ved indsamlingerne og med glæde. Faktisk var jeg en af menighedens faste støtter".

"Glimrende. Det er et helt point værd ".

"Og så har jeg været aktiv i Kirkens Korshær. Jeg var frivillig i 'Jul i Fællesskab'. Jeg har været besøgsven for Røde Kors."

"Javel. Det giver så et point mere".

"Altså, hvis det er alt hvad det er værd, så kan jeg kun sige: Gud være mig arme synder nådig!"

"Det er rigtigt," svarede Skt. Peter, "værsågod at komme indenfor".

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-11-14 09:58

Ans - prøv lige at give mig een stjerne, så jeg kun får 5 point - mon du så får 5 point for at svare og derved ikke mister nogen point.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 10 point
Dato : 22-11-14 10:04

Ooh - jeg glemte helt at svare............................ JA, det kan du godt

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 22-11-14 15:15

?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-11-14 17:13

Smalltalk skal ikke forstås - men bare snakkes.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-11-14 23:03

"så begyndte vi at snakke, ikke tale bare snakke, som man gør det vest for Valby bakke, som man gør det ..."

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-14 09:26

Hvis man vil hjælpe ingelein, kan man vel bare gå til ingelein's profil, tjekke historikken og købe nogle af Ingeleins spørgsmål?

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=151625

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 23-11-14 23:53

Den med at købe ingeleins lukkede spørgsmål, det kan jo maks give 50% af points tilbage og hver person der køber giver 10% så når der er fem der har købt så giver det ikke flere points.

Så ingelein skal bare lære at stille spørgsmål til 10 point, der er alligevel ikke nogen der interesserer sig for point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-11-14 12:21

"Spørgsmålet" her har intet at gøre med at give ingelein point. Ingelein skrev at hun ikke kunne stille et spørgsmål til 10 point. Det var bare det, jeg ville teste.
Desuden "kiggede" jeg på ingeleins spørgsmål med hængelås. Fredag den 21. november kunne jeg uden at købe de lukkede spørgsmål med hængelås læse dem.
Så en eller anden fejl har der været.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 24-11-14 12:23

Tak for svaret Eyvind.

Jeg giver ikke 1 *, men 5 point får jeg måske retur for at afslutte

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-14 12:49

Havde jeg så ikke ret?

..eller tog jeg fejl?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-11-14 17:00

Ans - hvis du havde givet 1 * halverer du jo pointgivningen 10:2=5
og så 5 point retur til købespørgsmålskassen - altså du kan stille spørgsmål i evigheder.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-11-14 17:23

Eyvind, jeg er ikke sikker på, at det med halveringen med brug af 1 * vil gavne mig. Tror det er kandu, der stjæler de 5 point.

Men "vi" kan da godt prøve, jeg har det bare dårligt med kun at give 1 *

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-11-14 18:46

Ans - jeg vil elske denne ene stjerne fra dig.