/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hjælp til mail opsætning påandroid
Fra : ilgp
Vist : 445 gange
100 point
Dato : 18-11-14 12:05

Hej. Jeg har lige fået en anden mobil, og kan ikke lige finde ud af at få sat den på til at modtage og sende mails. Det er en LG E610 jeg har fået, og det er en Yahoo mail der skal opsættes til den.
r der en som vil hjælpe med det? På forhånd tak.
Vh ilgp

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 18-11-14 13:17

Det nemmeste er at bruge Yahoo's mail app, den virker fint hos mig:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.yahoo.mobile.client.android.mail

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-14 13:18

På mobilen går du til Play butikken og søger efter Yahoo mail

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-11-14 13:41

Prøv: http://android.stackexchange.com/

..undskyld; Kandu

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 18-11-14 13:53

Tak for hjælpen, nu er det klaret. o.v.n.. Går lige ind og stiller et ? mere.