/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
you tube
Fra : susss
Vist : 521 gange
100 point
Dato : 12-11-14 19:40

Hvilken program bruger man til at hente musik ned fra you tube til sin pc så man kan spille dem ind på en dvd bagefter...gratis program tak

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 12-11-14 19:57

Du kan jo starte med at se i dit gamle spørgsmål!
http://www.kandu.dk/Spg169941.aspx

Jeg bruger YTD den er gratis, her er en lille guide
http://klaudi.host22.com/guides/ytdownload/index.html

Kommentar
Fra : susss

Dato : 12-11-14 20:56

Ja jeg viste godt jeg havde spurgt om det før men har ikke fundet ud af hvordan man finder sine gamle spørgsmål frem der er jo kun de sidste 5 spørgsmål efter hvad jeg kan se..Jeg hentede denne ned for nogen dage sidden der virkede den ikke..måske gjore jeg noget forkert den blev ved med at sige at musik link skulle se anderledes ud...og jeg havde jo bare kopiret den som den så ud ..jeg prøver igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-14 07:49

suss ->
Citat
hvordan man finder sine gamle spørgsmål frem

Det er nemt. Du klikker på din profil (Billedet), profilnavn eller vælger menuen til venstre: "Vis din profil".

Nu vælger du fanen 'Historik' og kan så udover dine ubesvarede, besvarede og anullerede spørgsmål , samt tip & trick; få vist flg. muligeder:

Egne Indlæg   Involverede   Besvarede   Abonneringer   Favoriter

Hvis du vil se andre brugeres historik? ..så klikker du blot på DERES profilnavn eller billede.

Piece of cake...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-14 07:59

Ps. Det link du skal indsætte i YTD er det link der står i browserens adresselinie på den side hvor klippet (videoen) befinder sig.

YTD understøtter flg. videoklip-udbydere: http://www.ytddownloader.com/video_sites.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BrianP02

Dato : 13-11-14 15:42

Hey

Hvis du bruger Firefox kan du bare installere en tilføjelse. Der er massevis af YouTube downloader som tilføjelser til Firefox.

Funktioner -> Tilføjelser -> søg øverst i højre side - > YouTube download -> klik på Installer på den du gerne vil have eller afprøve. -> Genstart Firefox (luk og åben igen) og besøg så YouTube. Nu kan du finde en download-knap et eller andet sted på siden eller øverst i Firefox - alt efter, hvilken tilføjelse du har valgt.

Jeg har selv haft flere forskellige kørende og de fleste gør jobbet fint.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 14-11-14 13:28

Takker mange gange...nu lykkes det så også at lære hvordan man finder sine gamle spørgsmål tak Molokyle

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 14-11-14 13:29

Tak for svaret Klaudi.Tak fordi du lige åbnede op for mine små øjne Jeg har hentet musik ned som du sagde nu...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-11-14 14:28

velbekomme