/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Tv2 Lorry på Samsung Tablets?
Fra : Fattig
Vist : 829 gange
200 point
Dato : 11-11-14 18:01

Jeg vil se tv2 Lorry på min Samsung Tablets, men får denne besked:

We´re sorry.
The content requires Adobe Flash Player, which is not supported by your device.
The content can be viewed on a desktop computer or on mobile devices that suppoort Flash Player.

Er der en alternativ måde at få det til at virke på denne Tablets ??
eller
Er der en "naturlig" forklaring på hvorfor der ikke er Adobe Flash Player ??

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 11-11-14 18:31
Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 200 point
Dato : 12-11-14 00:22
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-14 09:47

Jeg mener at TV2 ikke benytter Flash fra Adobe, men Silverlight fra Microsoft.

http://play.tv2.dk/live/#tv-2

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 17-11-14 11:02

Tak for svaret fun2.
Det er ikke lykkedes, jeg får besked om at det ikke kan instaleres på mine 2 Samsung enheder hhv. telefon 4.1.2 og tablet 4

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-11-14 13:45

Hvorfor prøvede du ikke Silverlight?
</MOLOKYLE>