/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
DRM BUSTER
Fra : kivi
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 11-11-14 12:40

når jeg prøver drmbuster får jeg kun error error error hvad gør jeg forkert
det er win 8,1 , hvad mangler jeg

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-11-14 12:59
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-11-14 19:18

Som skrevet svært at vide - men det kan være manglende codex, hvis det er musik fra biblioteket (online) andre steder kan du mangle selve licensen der følger med musikken = den der udløber efter et par dage.
Og dit program er vist freeware, så regn ikke med at det kan fjerne beskyttelse fra alt.
Selv bruger jeg dette, og det fejler aldrig.
http://soundtaxi.dk/

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 12-11-14 09:34

jeg har prøvet at downloade soundtaxi og vil have soundtaxi premium men får kun soundtaxi professionel nogen forklaring på det

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 12-11-14 10:26

Måske du får valget? når/hvis du køber licensen

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 12-11-14 18:30

Tak for svaret mig-selv.