/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvilket Simkort til min telefon?
Fra : ara
Vist : 481 gange
50 point
Dato : 07-11-14 19:46

Hej.

Jeg skal have et simkort til min nye mobil.

Det skal være micro sim.

Jeg har CBB men derinde kan jeg kun vælge Nano, eller kombi sim.

Hvilket et er micro sim.?

Jeg kan ikke ringe derind før på Mandag. Derfor søger jeg hjælp her.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-11-14 19:49

Det er Kombi sim

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 07-11-14 19:51

Et kombi SIM-kort er både et Mini SIM-kort og et Micro SIM-kort i ét. Kombi SIM-kortet er på størrelse med et Mini SIM-kort og fungerer sådan, at du kan trykke Micro SIM-kortet ud, hvis det er det, du skal bruge.

https://www.cbb.dk/faq/hvilken-terminal

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 07-11-14 19:54

Tak for svaret Klaudi.

Hurtig hjælp

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-11-14 19:57

velbekomme