/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Tabt telefon
Fra : jensviggo
Vist : 394 gange
200 point
Dato : 02-11-14 12:18

Endelig havde jeg fået den mobiltelefon jeg havde haft i tankerne i lang tid. I phone 4 s. Meen nu har jeg tabt den, eller kan i hvert fald ikke finde den. Sidst jeg brugte den i går ca 1600, men nu absolut væk.
Jeg har forsøgt alle traditionelle måder at spore den uden held. Mon der findes andre metoder/muligheder for at finde den.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 02-11-14 12:22

Har du installeret iCloud på din PC , så burde den kunne sige hvor telefonen er.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-11-14 13:29

Skynd dig medens der stadig er strøm på.
Ring så til den fra en anden telefon. så kan du høre hvor den er, hvis den er forlagt et sted i nærheden.
husk også at lytte i bilen, udhuse mv.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 02-11-14 14:18

har nu prøvet icloud, telefonen er nu offline og så er der vist ikke nogen hjælp, men ka det nu virkelig passe.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-11-14 20:51
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-11-14 15:44

Citat
men ka det nu virkelig passe.
JA!

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 06-11-14 18:46

Har ikke fundet den. Købt en ny og installeret alt det software der skal til for at finde den hvis jeg taber den. Afprøvet det virker.