/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows 7 fejl - 0xc000000f
Fra : Claus999
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 31-10-14 18:11

Hej,

Jeg har en Aspire One D257 computer som ikke kan starte op.

Når jeg starter op kommer den frem med Windows Boot Manager.

Windows kunne ikke starte. Dette kan skyldes en nylig ændring af hardware eller software. Sådan løser du problemet:

1. Indsæt install. disk med Windows
2. Vælg indstillingen for dit sprog
3. Klik på reparer computeren

Hvis du ikke har disken skal du kontakte systemadministratoren.
Status: 0xc000000f

Jeg har ikke en Windows CD, men kun selve licenskoden. Problemet er opstået efter at have prøvet at formatere computerne, hvilket gik i fejl.
Mit mål er at få formateret computeren og lagt Windows 7 ind på ny.

Hjælp tak :)

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 31-10-14 18:23

Hvordan havde du forestillet dig at installere Windows 7 når du ikke har en DVD/CD med det på, men kun licenskoden.

Det kommer ikke af sig selv, det er kun sult og lommeuld, der gør det - iflg. Storm P.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 31-10-14 18:32

Ergo, du bruger bare den sædvanlige fremgangsmåde:

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-10-14 18:52

puha ?

Kommentar
Fra : Claus999

Dato : 31-10-14 21:05

Ja undskyld mig, at jeg ikke har så meget forstand på installation af Windows.

Jeg har licenskoden der står i bunden af computeren, men ingen CD med Windows (da dette ikke var med da jeg købte den) ej heller er der CD-drev på min bærbare.
Og søger egentlig blot en løsning for at komme videre??

Kommentar
Fra : Claus999

Dato : 31-10-14 21:07

netop - Hvad skal dette betyde?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 31-10-14 21:10

Du kommer ikke videre. Du må indlevere den der, hvor du har købt, og så få dem til at redde dig ud af den situation, du selv har bragt dig i.

Kommentar
Fra : Claus999

Dato : 31-10-14 21:15

Bille1948 - Ved ikke hvad det er for en situation jeg har bragt mig selv i, men det må jeg jo lige tænke lidt over :)

God aften til dig i alt fald..

Annuller spørgsmålet
Fra : Claus999

Dato : 31-10-14 21:20

..

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 31-10-14 21:24

Du har bragt dig i den situation, at du har en PC, der ikke virker, fordi du har formateret din HD uden af have nogen mulighed for at installere Windows på den igen.

Du har savet den gren over, du selv sidder på.

Intet CD drev og ingen Windows 7, du kunne installere.

Du kunne have tænkt dig om forinden, og sørget at have en Windows 7 installation liggende på CD/DVD og samtidigt have haft et eksternt CD/DVD drev du kunne tilslutte til en USB på og håbet at det i det mindste kunne virke.

Men at starte en formatering på så løst et grundlag, som du har det grænser til selvmord.