/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung galaxy og emal opsætning
Fra : Ida_Simonsen
Vist : 336 gange
37 point
Dato : 30-10-14 08:31

Hej.
Jeg har en Samsung Galaxy s4 mini. Jeg har i løbet af den sidste uge opdaget, at jeg ikke får notifikation/der kommer ingen bip eller besked, når jeg modtager en mail. I opsætningen står der at jeg får besked, når jeg modtager ny email og har tjekket, at der er sat flueben. Men jeg bliver nødt til at gå ind i email og trykke opdater for at jeg kan se de nyankomne mails.
Hjælp, hvad gør jeg? Jeg vil gerne have notifikation og besked når jeg modtager en mail.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-10-14 08:45

Du mangler vel at sætte det interval, hvor den skal søge efter ny mail, så den gør det ikke automatisk, derfor ingen besked, for der er ingen nye E-mail, før du selv opdaterer.

Kommentar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 30-10-14 10:19

Okay, men hvordan gør jeg dette? Jeg synes ikke der står nogle indstillinger om det

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 01-11-14 00:45

1. Gå til indbakken
2. Tryk menu -> Indstillinger
3. Vælg konto (Hvis du har flere)
4. Vælg synkroniseringsskema
5. Indstil skema i og uden for spidsbelastning
6. Sæt den til push, så får du notifikationen med det samme (15 minutter bør også være ok)

Mvh
CiViC