/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
BilstrupV: Under folie i havedam
Fra : BilstrupV
Vist : 516 gange
100 point
Dato : 29-10-14 00:01

Som underlag for folien i en havedam søger jeg en leverandør af "professionelt" underlag (fiber?)
Hvis du har erfaring, håber jeg at høre noget om din erfaring - god erfaring eller dårlig erfaring...
Kom jeg til at skrive "erfaring"? Det er fordi, det er erfaringer jeg er interesseret i!

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 110 point
Dato : 29-10-14 00:29

Jeg kom tit på en stor planteskole i Nordsjælland hvor de solgte det rigtig tykke fibertex i metermål sammen med bassinfolien.

http://www.xl-byg.dk/goer-det-selv/haven/terrasse/miljoevenlig-alt-mulig-dug.htm

Jeg vil tro at et er "universaldugen" som er proff, den sorte ukrudtsdug er tynd og hård.

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 29-10-14 09:28

Tak LuffeA - du er vist på sporet.
Nu mangler der bare, at XL også HAR produktet. Det har jeg spurgt XL om.
Det ville da være mærkeligt, om de bare omtaler det, men ikke sælger det??

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 29-10-14 12:56

Du kan kontakte fiberTex direkte og få at vide, hvor du kan købe den tykke dug.

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 29-10-14 14:05

Tak til LuffeA og trimare46.
I har begge givet mig spor, som jeg nu mener har ført mig i mål, og I fortjener begge pointene.

Godkendelse af svar
Fra : BilstrupV

Dato : 29-10-14 18:40

Tak for svaret LuffeA.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-10-14 23:52

Selv tak