/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Manse 9933 ta` dig lidt sammen
Fra : laurenzio
Vist : 460 gange
50 point
Dato : 16-06-03 16:34

Det er så fint når du besvare spgsm.gode links og relevante kommentare, hatten af for det....du er dygtig og ved hvad du snakker om.
MEN.....ER det nødvendigt at aflevere 17 forskellige kommetare i èt spgm?
Dem hvor jeg selv abn. på, bliver jo bombaderet med mails fra din side, med korte forklaringer, eller bare links til èt sted. Hvorfor dog ikke bruge lidt tid på, at tænke dine svar igennem og samle dem i èt (for de er jo gode nok)
Tænk lidt over det, gider du ik`?
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 16-06-03 17:36

Og andre må gerne kommentere.....om nødvendigt, eller er det kun mig?

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 16-06-03 17:50

Kan du linke til de relevante spørgsmål!

Kommentar
Fra : summer

Dato : 16-06-03 20:22

Nogle eks. ville værre fint at forholde sig til

mv
summer

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 17-06-03 16:37

Hej

Jeg kan godt forstå hvad det er laurenzio mener. Jeg har fundet et
link her, men der er der kun 3 forskellige kommentarer. Men det er
rigtigt hvad laurenzio skriver, at somme tider så kommer de væltende
5-10-15 stk. lige efter hinanden.

http://www.kandu.dk/dk/spg/14998

Ingen klage ang. svarerne, men det er meget irriterende at få så mange
mail på det samme spørgsmål fra den samme bruger.

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : summer

Dato : 17-06-03 22:31

Mone linket er beskrevet her:
[citat]
Fra : asbjoren   Send til en ven   Dato : 07-05-03 20:10
Spørgsmål : "Pentium4 hvad er hurtigst FSB 533 / 800MHz"
jeg tænke på at købe en Pentium 4 Northwood 3.066GHz FSB533, eller en Pentium 4 Northwood 2.6GHz FSB800, nogen der ved hvad der er bedst og hurtigst ???kim

Kommentar
Fra : Caine   Dato : 07-05-03 23:39
HejFor det første skal du være klar over at kun ganske få motherboards understytter en Front side Bus (FSB) på 800,men hvis du ejer sådan en karl... kan jeg kune anbefale den med 800, da det er nyere technologi og den skulle sparke R*V.... Asus har lavet et af de beste motherboard som er up to date med en FSB på 800 det hedder "P4C800" pris ca. 1400,- -> 1600,- der har du også muligheden at overclocke din CPU efter behov, da det har en crash-free BIOS.../Caine

Accepteret svar
Fra : Manse9933   Dato : 08-05-03 10:52
http://appzone.intel.com/boards/index.asp

Kommentar
Fra : Manse9933   Dato : 08-05-03 11:00
http://www.pcworld.com/news/article/0,aid,110484,00.asp

Kommentar
Fra : Manse9933   Dato : 08-05-03 11:50
http://www.pcworld.com/resource/browse/0,cat,1034,sortIdx,1,00.asp

Kommentar

Fra : dr_scooter   Dato : 09-05-03 22:25
800 Mhz er klart bedst... men læs lige dette, så vil du forstå det lidt bedre: http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/p4-800.htmlHvis du har et bundkort med et 845PE bundkort, så er der en del motherboard fabrikanter der har frigivet en bios opdate, der gør det muligt at køre med 800 Mhz fsbEllers er P4C800 fra Asus helt klart det bedste valgMvh dr_scooterps. hver opmærksom på at du skal køre med dual pc-3200 for at kunne udnøtte de 800 Mhz fsb

Kommentar

Fra : asbjoren   Dato : 10-05-03 04:07
jeg har et bund kort der hedder :MSI 875P NEO-FIS2R, DualDDR, AGPx8kim

Kommentar
Fra : asbjoren   Dato : 11-05-03 09:31
Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933   Dato : 11-05-03 09:34
Selv takManse9933
[/code]

For det første synes jeg dette er et dårligt eksempel, for det andet synes jeg laurenzio spm. er ren brokkeri. Det er som om der skal brokkes over et eller andet her på Kandu.

Jeg skal ikke forsvare Manse 9933's indlæg. Det må han selv gøre. Personligt vil jeg hellere have mange mails der er relevante, end få der er helt ude i skoven.

Er det fordi der er nogen der er bange for at Manse 9933 ved hans hurtige indlæg "stjæler" pointene for næsen af dem????

Mvh
summer der ikke kan hidse sig særlig meget op over dette spm.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 18-06-03 00:13

Jeg hidser mig nu heller ikke op, jeg prøvede bare at hjælpe med at give et eksempel på hvad det var laurenzio mente. Det var såmænd det hele.

Og at eksemplet er dåligt, det skriver jeg jo også selv, da der jo kun er 3. Men da jeg lige er kommet hjem fra ferie, og havde lidt over 700 mail liggende jeg skulle igennem, så syntes jeg ikke liiiiiige jeg havde tid til at bladre alle manse9933s svar igennem.

Og hvad point angår, så har jeg op til flere gange herinde på kandu sagt, at jeg ville ønske de point "hen hvor peberet gror", for de er KUN til besvær. Jeg personligt går overhovedet ikke op i de point. Kan jeg hjælpe med noget, så er jeg glad, og hvis jeg har brug for hjælp og får det, så er jeg også glad. Så det er KUN derfor jeg er her.

Mvh
Mone, der heller ikke hidser sig særlig meget op over dette spm.
Ha' en god aften

Kommentar
Fra : summer

Dato : 18-06-03 11:03

Jeg/vi er også lige hjemkommet fra en herlig ferie i bageovnen Kreta. Det var også en 7-800 mail der lå og ventede. Det er jo en håbløs opgave at læse dem.

Jeg er fuldstændig enig med dig, at pointsystemet er en evig kilde til ufred.

Jeg håber manse9933 melder sig med en kommentar til dette spm. - Det var for nemhedsskyld for andre læsere, at jeg lige citerede dit link i "klar" tekst.

Ha' en god dag
summer

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-06-03 18:17

Hej Laurenzio

Svaret på dit spørgsmål er sikkert, at Manse9933 er en meget impulsiv natur.
Men mig generer det nu ikke, at han skriver fem indlæg i stedet for at samle sit svar i èn kommentar.
Tværtimod synes jeg det virker forfriskende.

Ejheller tror jeg, det er pointsystemet, der er problemet.
Problemet er, at nogle brugere har det bedst med evig ufred.
Og hvis pointsystemet blev afskaffet, ville de blot finde noget andet at skråle op over.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Bolette103

Dato : 26-06-03 00:12

Hej!

Godt gået Manse!

Jeg har haft rigtig megen glæde af dine link´s, skal du vide ).

De venligste hilsener fra Rupta!

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 26-06-03 16:43

For det første > summer> ser du noget brok i mit indlæg, jeg kunne sgu da næsten ikke udtrykke det venligere, understreger jo netop værdien i hans link m.m.......men hvis du VIL brokke dig over dette så OK med mig, fortsæt endelig.

Links behøves vist ikke, da historien viser det hele.

Rellom> Jeg hentød bestemt heller ikke til pointsystemet. Læg mærke til, at jeg altid har undgået disse debatter/diskutioner. Det var heller ikke meningen med mit indlæg....og jeg har ikke ondt i r....

Meningen var blot, som det står at læse ovenover.

Laurenzio

Kommentar
Fra : summer

Dato : 26-06-03 17:18

laurenzio brok er måske så meget sagt, selv om det jo altid kan pakkes ind i det fineste papir. Jeg har skrevet denne ene kommentar til dit spm., hvis du anser det for vedblivende brokkeri, er der jo ikke noget at gøre ved det.

Der ER altid et eller andet at brokke sig over på Kandu, sådan har det altid været og bliver såmænd også ved med det frem over. Du rejser en kritik af manse9933's mange indlæg. Hvad havde du tænkt dig? Ene nogen som stryger dig med hårene og giver dig ret? Som tidligere nævnt, vil jeg hellere have mange relevante mails, end sidde og glo på nogle der er helt ude i skoven. Jeg skal som sagt ikke forsvare manse9933, men du har fået mit syn på dit rejste spm.
manse9933 har åbenbart ikke lyst til selv at kommentere dette.

mvh
summer