/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Findes denne app ?
Fra : Holst-Hansen
Vist : 504 gange
300 point
Dato : 25-10-14 19:38

Hejsa jeg oplever tit at min mobil mister forbindelse til nettet (opkald derfor ikke mulig) Jeg kunne godt tænke mig at vide om der findes en app eller ligende der giver en akustisk alarm hvis man ryger af nettet. (ejer af en samsung xcover2 og telenor erhvervs kunde)

På forhånd tak

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 25-10-14 19:42

Klag til Telenord, og skift udbyder hvis ikke de kan/vil hjælpe.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-10-14 22:49

Stilkene:

Hvordan ved du, at det ikke er telefonen der er noget galt med?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 25-10-14 23:13

Fordi jeg har prøvet lignende, og det hjalp at flytte. Men må sige at det var i en periode, og signalet blev igen lavet så det virkede efter nogle måneder igen. Det opdagede jeg fordi jeg fik et taletidskort på den fraflyttede udbyder, men blev så glad ved at flytte at jeg vedblev den nuværende udbyder. (Fullrate)

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 25-10-14 23:24

Jeg må sige at jeg blev anbefalet at prøve at slukke telefonen for at genstarte den, da ikke det hjalp, prøvede jeg at sætte kortet i en anden telefon, ej heller det hjalp. De tilsendte mig et nyt kort, og det hjalp ikke heller. Da jeg flyttede selskab beklagede de, og sendte mig taletidskortet hvor jeg kunne ringe gratis for 50kr./md. en tid. - Og hvis jeg husker rigtigt, så var det M1 som var så ganske flinke og vedholdende.

Kommentar
Fra : Holst-Hansen

Dato : 26-10-14 09:33

Hejsa jeg har prøvet at få nyt simkort og genstarter telefonen hver dag, og det bliver ikke bedre, signalet er bare lavt herude i "udkanten" siger de (stort set alle udbyder). Så indtil jeg kan købe en signal forstærker kunne det være en løsning med en alarm der gav udslag når signalet forsvandt. Men jeg kan ikke selv finde løsningen på det, derfor er gode råd velkomne.

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 300 point
Dato : 26-10-14 09:39
Godkendelse af svar
Fra : Holst-Hansen

Dato : 12-11-14 19:48

Tak for svaret molokyle. Info: Jeg har nu testet den app i et par uger og den virker rimelig godt.