/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Modem / Spørgsmål
10  bentjuul 100
Kode på egen Router
Fra : ferik
Vist : 647 gange
100 point
Dato : 25-10-14 13:58

i Win 7 er det nemt at finde egen indstastede kode ved at klikke på små streger ved klokken osv
Spørgsmål: i Windows 8 kan jeg ikke finde egne kode, de er væk for en nabo, på hans comp
Erik

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 25-10-14 14:29

hvis det er coden til routeren så vend den om og se om ikke det står i bunden det plejer det gøre

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 25-10-14 14:49

den oprindelig kode er vist ændret

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 25-10-14 15:01

Du kan tilgå din router på http://192.168.1.1 og gå ind under generelle indstillinger og under WLAN indstillinger kan du se din wpa kode.

Eller du kan nulstille din router til fabriksindstillinger og så kan du bruge koden der står bag på routeren.

Sådan gøres det på min router.....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-10-14 15:04
Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 26-10-14 13:44

Tak for svaret bentjuul.