/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Ipad
Fra : laikatøs
Vist : 481 gange
100 point
Dato : 24-10-14 08:22

Har en stationær pc hvor jeg har Avast antivirusprogram på. Har nu fået en iPad og en router.
Mit ? Er skal der særskilt installeres et antivirusprogram på min
iPad eller virke det jeg har på den stationære automatisk også på min
iPad via roterende ?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 24-10-14 08:34
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-10-14 10:54

Avast virker kun på den computer hvor den er installeret.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-10-14 12:11

En Ipad er ret sikker i sig selv du behøver ikke installere antivirus eller andet ekstra sikkerhed men brug din sunde fornuft på nettet, intet program kan sikre hverken computere eller Ipads mod brugere som tankeløs klikker på alt hvad der kan klikkes på

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-10-14 18:32

Nej dit virus program dækker Kun den enhed den er installeret på

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 24-10-14 18:36
Godkendelse af svar
Fra : laikatøs

Dato : 24-10-14 19:01

Tak for svaret rotw.