/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pc hjælp
Fra : maxima51
Vist : 331 gange
100 point
Dato : 21-10-14 06:27

Min pc opdaterer hver gang jeg slukker.Men den gør det samme igen når jeg tænder,det tager en halv time hver gang.Nogen her inde som kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-10-14 06:57

Det Er åbenbart en opdatering der er kørt fast. Prøv at gendanne til et tidligere tidspunkt/dato, så kører opdateringen helt forfra på et senere tidspunkt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-10-14 21:17

Slet Midlertige Internet Filer & Cookies:

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-vista/delete-temporary-internet-files

Download, Installér & Kør ...så: Ccleaner: https://www.piriform.com/ccleaner/download

Sæt de relevante 'flueben' ud for Windows og div. Programmer i 'Fanerne':

Menu 1 : Rens (Knappen; 'Kør Rens')
Menu 2 : Register (Knappen; 'Skan efter problemer')

GENSTART !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : prl

Dato : 18-11-14 22:27

Du har ikke sagt hvilke styresystem, men jeg gætter det er en Windows.
Molokyle har en rigtig god start på sagen, jeg vil foreslå at efter du har genstartet at du kører CCleaner igen. Det vil fjerne eventuelle rester efter dårlige opdateringer.

Dernæst kan du prøve at køre Windows update, lave en frisk søgning efter opdateringer. Start alle
vigtige, afvent afslutning. Er der opdateringer der fejler, skal du køre dem enkeltvis. Fejler de stadigvæk har du nu en fejlmelding, du kan bruge med FIXIT fra Microsoft på linket http://support2.microsoft.com/fixit/da.
Jeg har haft fornøjelse af det på win7

MVH PRL

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 18-11-14 23:06

Hold da op, hvor der sker noget i denne tråd.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 18-11-14 23:08

Gå evt. tilbage til et tidligere gendannelsespunkt. Og kør windows update igen.

Kommentar
Fra : maxima51

Dato : 19-11-14 07:51

Mange tak for gode råd.Jeg har bare det problem, maskinen er gået i sort,så der er jo ingen mulighed,for at downloade,eller gendanne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-11-14 08:30
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-11-14 09:47

Sker der overhovedet ingen ting, når du trykker på startknappen? Ingen bip lyde eller andet?

Kommentar
Fra : maxima51

Dato : 19-11-14 12:26

Nej der sker overhoved ikke noget. Jeg har prøvet,at tage batteri ud,og holde startknap nede .

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-11-14 13:19

Kunne tyde på hardwarefejl på strømindgangen. Du bliver nok nødt til at smide den ned til en reparatør. Hvis du bor i nærheden kan jeg anbefale Datahuset: http://datahuset.it/
De plejer at være meget rimelige med pris osv.