/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
fjerne yahoo toolbar i firefox
Fra : ara
Vist : 266 gange
100 point
Dato : 18-10-14 14:59

Hej.

Jeg har lige hentet den nye Firefox.

Men der er kommet en Yahoo søgemaskine med, og en masse andre ting. Hvordan kan jeg fjerne det.

Jeg vil ikke have det da det fylder ca 2 cm af skærmbilledet.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-10-14 15:46

Gå ind i Internet indstillinger og bestem hvilke søgemaskiner du vil bruge og slet resten...

Kommentar
Fra : ara

Dato : 18-10-14 15:56

Enten forstår jeg ikke hvad du skriver. ellers har du misforstået mit spørgsmål.

Det er firefox jeg vil bruge men under søgefeltet er der en masse knapper man kan trykke på.
Bl.a ebay, facebook, flickr og en masse andet.

Det er dem som jeg vil have væk

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-10-14 16:18

Nu prøvede jeg for sjov skyld at installere Firefox - der kommer intet andet med end 1 søglinje her.

Prøv evt. oppe til venstre øverste hjørne at klikke på de tre streger, der er forskellige muligheder for indstillinger.

Kommentar
Fra : ara

Dato : 18-10-14 16:20

De sidder så til højre

Og har været inde og prøve lidt forskelligt, men uden held

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-10-14 16:23

Ja, det har du ret i...

Prøv at afinstallere Firefox og så installere den igen - vær så samtidig forsigtig med HVAD du installerer undervejs...

Jeg brugte dette link og der er der ikke noget andet med...

https://www.mozilla.org/da/firefox/new/

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-10-14 16:25

Du kan komme ud for at der er en masse snavs foruden, hvis du f.eks. bruger et link som f.eks. http://da.softonic.com/

Kommentar
Fra : ara

Dato : 18-10-14 16:31

Jeg har hentet den fra det link du også selv har benyttet. Men jeg har fået en masse med ned.

Tror jeg vil lede efter en anden browser.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-10-14 16:32

I stedet for at afinstallere, kunne du også køre en systemgendannelse til før du installerede Firefox, så er du helt sikker på at få en REN installation...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-10-14 16:34

Google Chrome er jo en fremragende browser...

Kommentar
Fra : ara

Dato : 18-10-14 16:36

Den har jeg netop lige testet. Men jeg mangler den "trekant" hvor man kan vælge de sidder man har været på tidligere. Det er den der sidder helt ude til højre i søgefeltet i firefox jeg taler om.

Kommentar
Fra : ara

Dato : 18-10-14 16:57

Fandt det selv.

Gik i "tilføjelser" og herinde kunne man fjerne Yahoo.

Så annullerer mit spørgsmål.

Annuller spørgsmålet
Fra : ara

Dato : 18-10-14 16:57

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål