/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
STOR KØB AF KOSTTILSKUD ???
Fra : martinspace
Vist : 392 gange
35 point
Dato : 17-10-14 11:07

Jeg står og vil købe for 13.000 kr. blandet kosttilskud. Hvordan bære jeg mig nemmest ad. Nogle der har et sted hvor de giver god rabat eller er nemme at snakke med ang gode priser osv. :)

Håber nogle af jer kan svare hurtigst muligt

Mvh Martin Lundsgaard

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-10-14 13:18
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-10-14 13:20

Hej jeg hedder Martin L. Jeg er 21 år.

Jeg ved en hel masse ting om motor, mest knallert og scooter.
Jeg ved også lidt om styrketræning.

Spørg løs.

Mvh. Martin L.
Statistik
Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   1
- Annullerede   7
- Slettede   0
Ialt   9

Du ved åbenbart ikke ret meget om Kandu

Kommentar
Fra : poten

Dato : 17-10-14 13:57

Citat
Martin Lundsgaard
Har om ca. 20 dage en del kosttilskud tilsalg, såsom protein, weight gainer, fedtforbrændere, kreatin, preworkouts (energi pulver), BCAA, aminosyre, vægttabs produkter osv. Og det hele er fra kendte mærke og er af bedste kvalitet.. Skulle det have interesse så skriv til mig og fortæl hvad du kunne være interesseret i.

Det er åbenbart ikke studenterhuen der trykker her!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-10-14 13:58
Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 17-10-14 23:29

Hos biovea er forsendelsen gratis når du handler for over 298 kr.
Og jo flere du køber af det enkelte produkt jo billigere bliver det. Altså, mængderabat.

http://www.biovea.com/dk/

Kommentar
Fra : poten

Dato : 18-10-14 00:48

Der er vel for pokker ikke nogen der ved deres fulde fem vil hjælpe sådan en klaphat til at købe den slags afskyelige sager...

Tjek lige denne adresse: https://www.facebook.com/martin.lundsgaard.3?fref=ts

Hej jeg hedder Martin L. Jeg er 21 år.

Jeg ved en hel masse ting om motor, mest knallert og scooter.
Jeg ved også lidt om styrketræning.

Statistik
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 1
- Annullerede 7
- Slettede 0
Ialt 9

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 18-10-14 00:53

Citat
Der er vel for pokker ikke nogen der ved deres fulde fem vil hjælpe sådan en klaphat til at købe den slags afskyelige sager...

Er du helt sikker på, at det er den Martin Lundsgaard?

Jeg må indrømme, at jeg ikke tjekker ethvert navn via facebook.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-10-14 01:40

Morale, morale
"Mennesker er gode på bunden, sagde fanden: De vil ikke forbedre sig selv, men hinanden." (Piet Hein)

En stor gruppe unge tilbringer megen tid i fitnesscenter, styrketræner m.v og dette skal kunne ses
Muskuløs og defineret drømmekrop!
http://www.styrketraeningsprogram.dk/5-kosttilskud-jeg-tager-hver-dag/

Der er ingen tvivl om, at det er farligt at ”krudte sig” som nogen siger eller ”skyde sig i armen med steroider” som andre siger, men vi bør faktisk også være opmærksomme på de unges brug af kosttilskud.
Det er nemt at købe kosttilskud på internettet, men mange af dem indeholder steroider, der både er forbudte og farlige uden at man kan se det på varedeklarationen. Hvis man i sine ungdomsår bruger kosttilskud, når man træner, er risikoen for at begynde med steroider 26 gange større, end hvis man ikke bruger kosttilskud. Det er en skræmmende tanke!
I virkeligheden er det en kæmpe misforståelse at børn og unge har brug for at tage kosttilskud. Det har de ikke!

http://www.si-folkesundhed.dk/Ugens%20tal%20for%20folkesundhed/Ugens%20tal/34_2014.aspx

Kommentar
Fra : poten

Dato : 18-10-14 10:07

Citat
Er du helt sikker på, at det er den Martin Lundsgaard?

Jeg må indrømme, at jeg ikke tjekker ethvert navn via facebook.

Det gør jeg heller ikke, men ja jeg er helt sikker, det vil du også være hvis du går ind på profilen...

Annuller spørgsmålet
Fra : martinspace

Dato : 12-11-14 14:07

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål